پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ششمین همایش ملی سلامت معنوی اسلامی

حوزه/ معتقدیم روحیه انقلابی طلبی با وابستگی به دنیا منافات دارد و انسانی برای رسیدن به تعالی باید پیوسته درمسیر ارزشهای الهی قدم بردارد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»،  سید مسعود خاتمی پیش از ظهر امروز در ششمین همایش ملی سلامت معنوی  که در سالن همایش های دفترتبلیغات اسلامی حوزه در قم برگزار شد، گفت: هنوز انسان وارد دنیا نشده بود که خدای متعال حضرت آدم را وارد دنیا کرده بود و از او پیمان گرفته بود که در مسیر توحید قدم بردارد.

دبیر شورای عالی بسیج جامعه پزشکی افزود: رفتن در مسیر صراط مسقیم، تلاش و جهاد خالصانه می خواهد. درطول تاریخ،  باطل همیشه در مقابل حق بوده و باطلین همیشه سد راه انبیاء الهی بوده اند.

وی عنوان کرد: معتقدیم روحیه انقلابی طلبی با وابستگی به دنیا منافات دارد و انسانی برای رسیدن به تعالی باید پیوسته درمسیر ارزش های الهی قدم بردارد.

خاتمی گفت: دربین انسان ها مردان الهی در تلاش بودند به خدای متعال برسند، در همین عرصه می توان به دکتر عباس شیبانی اشاره کرد که از جمله شخصیت های انقلابی، خدمت‌گزار، ساده زیست، پیرو ولایت فقیه و... بود.

دبیر شورای عالی بسیج جامعه پزشکی گفت: این شخصیت، دارای سابقه نیم قرن مبارزه علیه رژیم و ظلم و استبداد است و توانست خدمات زیادی از خود به یادگار بگذارد.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha