جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امور مالی حوزه علمیه یزد

حوزه/ نشست دانش افزایی با حضور مدیران و کادر اجرایی مدارس علمیه استان یزد، در مدیریت حوزه استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، نشست دانش افزایی مالی، عمرانی و فناوری با حضور مدیران و کادر اجرایی مدارس علمیه استان یزد، در سالن همایش مدیریت استان برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام سید جمال الدین نجم الهدی، مسئول واحد بین الملل حوزه علمیه استان با اشاره به ثبت جهانی یزد، گفت: ما باید از ثبت جهانی یزد به بهترین شکل استفاده کنیم و در این راستا حوزه علمیه برنامه های خوبی را انجام داده است.

وی خاطر نشان کرد: نکته ای که مدارس می توانند نسبت به آن توجه و در راستای آن خدمت کنند، مسئله تربیت طلاب زباندان است که در طول این سال ها استان یزد نشان داده که در مدارس علمیه خود چه ظرفیتی در این زمینه دارد.

حجت الاسلام نجم الهدی در ادامه با اشاره به لزوم احیای موقوفات مدارس علمیه سطح استان یزد تصریح کرد: از دیگر فعالیت هایی که باید از سوی مدارس علمیه صورت گیرد، ایجاد منابع پایدار حوزوی است.

مصطفی رضائیان، مسئول IT حوزه علمیه استان یزد در این نشست با اشاره به اهمیت فناوری و بکارگیری این بخش در مدارس علمیه استان یزد گفت: با توجه به لزوم انجام نامه نگری ها و ارسال و دریافت اسناد از طریق سامانه اتوماسیون اداری حوزه علمیه به آموزش بخش های مختلف اتوماسیون از جمله ثبت پیش نویس، ارسال و دریافت نامه ها اشاره کرد.

همچنین مهدی رضایی، حسابدار حوزه علمیه یزد در این نشست به تشریح ضوابط و آئین نامه های مالی و بحث در خصوص اموال مدارس علمیه استان پرداخت.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha