جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رهبر انقلاب

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه خراسان از برگزاری همایشی با عنوان «سه دهه تدبیر و مقاومت» از سوی این معاونت، روز شنبه چهارم اسفند خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد فردوسی پور در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در مشهد با اعلام این خبر گفت: همایش «سه دهه تدبیر و مقاومت» ویژه تبيين جايگاه رهبري مدبرانه و حكيمانه رهبر معظم انقلاب طي 30 سال سكانداري انقلاب اسلامي، روز شنبه 4 اسفند 97 از ساعت 12:30 تا 14 به همت معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان در محل مدرسه علمیه عالی نواب برگزار می شود.

وی افزود: در این همایش که به بررسی و تبیین مدیریت رهبر معظم انقلاب در سه دهه گذشته می پردازد، آیت الله محمد تقی مصباح یزدی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) سخنرانی خواهد کرد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه خراسان با اشاره به لزوم توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رسیدن به تمدن نوین اسلامی و تاکید بر رشد دینی و پیشرفت جامعه، ابراز کرد: این همایش در راستای تبیین و بررسی بیانیه اخیر ایشان با عنوان «گام دوم انقلاب» و الگوگیری از مدیریت معظم له برای نسل جوان و مبلغ حوزوی برگزار می گردد.

حجت الاسلام و المسلمین فردوسی پور اضافه کرد: مبلغان جوان می بایست با تاکید بر عملیاتی شدن فرمایشات راهبردی مقام معظم رهبری، همانگونه که تا کنون نیز به صورت جهادی در مسیر دینی و انقلابی خود مخلصانه تلاش داشته اند، با اهتمام به فرمایش حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای نسبت به اعتلای بیشتر نظام اسلامی و عملیاتی شدن آرمان های امام راحل(ره) در دهه پنجم انقلاب، کوشش کنند. 

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha