سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سردار محمدحسین رجبی

حوزه/ فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: مردم استان کردستان همزمان در دو جبهه مبارزه با استکبار جهانی و جبهه داخلی حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کردستان، سردار محمدحسین رجبی، امروز در مراسم اجلاسیه شهدای کارمند استان کردستان که در مجتمع فرهنگی فجر شهر سنندج برگزار شد، اظهار داشت: مردم استان کردستان دارای یک ویژگی خاص و منحصربفرد هستند. مردم این خطه از ایران اسلامی همزمان در دو جبهه مبارزه با استکبار جهانی و جبهه داخلی حضور دارند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: مردم استان کردستان از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی وارد جنگ با دشمنان و ضدانقلاب شده بودند و علیرغم بسیاری از کمبودها جانانه در مقابل بیگانگان ایستادند.

این فرمانده نظامی ادامه داد: مردم این استان بیش از 5 هزار و 400 شهید تقدیم این انقلاب نموده اند و این مایه مباهات و افتخار مردم این خطه از ایران اسلامی است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تاکید کرد: مجاهدت های صورت گرفته در کردستان امروز این استان را به یکی از امن ترین استانهای کشور تبدیل کرده است.

سردار رجبی در پایان سخنان خود گفت: از نمایندگان، مسئولان و مدیران ارشد کردستان درخواست داریم که توجه بیشتری به مردم  این استان داشته باشند و بیشتر در میان آنان حضور پیدا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha