جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه بهشهر

حوزه/ امام جمعه بهشهر با بیان این که امروز تبعیت از مقام معظم رهبری یکی از مهم ترین راه های رفع مشکلات کشور است، گفت: مسؤولان به جای شعار و وعده دادن باید در جهت تحقق این وعده ها تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید عربعلی جباری امام جمعه بهشهر، امروز در دیدار جمعی از مسئولان این شهرستان به فشارها و تحریم های اقتصادی دشمن علیه ملت ایران اشاره کرد و آن را یک جنگ تمام عیار اقتصادی علیه کشورمان دانست.

وی با بیان این که امروز مردم از وضعیت اقتصادی گلایه دارند که صحیح است، افزود: مسئولان برای رفع این مشکلات به وجود آمده تدبیر اساسی کنند.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که امروز مهم ترین مطالبه مردم از مسؤولان رفع مشکلات اقتصادی است، خاطرنشان کرد: باید با مدیریت صحیح از مشکلات اقتصادی مردم کاسته شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان ملت ایران امروز همه توان خود را به کار گرفتند تا ملت ایران را تسلیم خود کنند، بیان داشت: این ملت در 22 بهمن امسال ثابت کرد که با قدرت در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی تلاش خواهد کرد.

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با اشاره به این که بخش مهمی از مشکلات امروز کشور نیتجه عدم مدیریت صحیح برخی مسؤولان است، افزود: اگر یک مدیریت و تفکر انقلابی و جهادی در میان مسؤولان حاکم باشد به راحتی می توانیم از مشکلات عبور کنیم.

امام جمعه بهشهر با بیان این که امروز تبعیت از مقام معظم رهبری یکی از مهم ترین راه های رفع مشکلات کشور است، گفت: مسؤولان به جای شعار و وعده دادن باید در جهت تحقق این وعده ها تلاش کنند.

حجت الاسلام جباری با تأکید براین که ملت ایران در چهل سال اخیر بحران ها و فشارهای اقتصادی بسیاری تحمل کرده اند، افزود: اما همه این مشکلات با وحدت و همبستگی ملت ایران رفع و توطئه دشمن نیز شکست خورد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز ایران اسلامی علیرغم همه تحریم ها و فشارهای ظالمانه آمریکا، کشوری مقتدر در منطقه و جهان است، گفت: دشمن نمی تواند نقش مقتدرانه ایران اسلامی در تحولات منطقه و سایر نقاط جهان را ببیند به همین دلیل دست به تحریم اقتصادی می زند.

وی با تأکید براین که امروز باید در همه امور گوش به فرمان رهبری باشیم، افزود: در سایه هدایت های مقام معظم رهبری و وحدت ملی می توان کشور را از مشکلات و بحران ها عبور دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha