جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ت

حوزه/ دومین کارگاه تلبس با شرکت بیش از ۷۰ طلبه مدارس علمیه شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و نراق، به میزبانی کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کاشان، حجت‌الاسلام امیرحسین فرجی، معاون تهذیب حوزه علمیه کاشان، در حاشیه کارگاه تلبس طلاب، با اشاره به اینکه در راستای فرهنگ‌سازی و تشویق طلاب به معمم شدن، این معاونت برنامه‌ای را با عنوان کارگاه تلبس در طول سال، در دو مرحله برگزار می‌کند، گفت: این دومین کارگاه تلبس در سال جاری است که با محوریت آشنایی با زی طلبگی، مخاطب شناسی، مهارت‌های تبلیغی، آداب و معاشرت، آسیب‌شناسی و ... برگزار شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه کاشان، با بیان اینکه طلاب در این کارگاه ضمن آشنایی با شیوه‌های جذاب سازی، بیان احکام در مساجد و ویژگی‌های مبلغ موفق را فرا می‌گیرند، گفت: طلابی که می‌خواهند معمم شوند، باید توان پاسخگویی به سؤالات مخاطبان را کسب کنند.

وی، با بیان اینکه معاونت تهذیب حوزه علمیه کاشان با برگزاری این کارگاه زمینه مععم شدن طلاب در سال روز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) به دست مراجع تقلید، ائمه جمعه شهرها، بزرگان و علما را فراهم می‌کند، گفت: با توجه به اینکه در آستانه میلاد باسعادت حضرت صدیقه کبری(س) هستیم این کارگاه را زودتر برگزار کردیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین منصور فرجی، مدیر حوزه کاشان، حجت‌الاسلام محمدی، معاون آموزش و حجت‌الاسلام روح‌الله شبانی نوش‌آبادی، معاون امور طلاب تدریس این کارگاه را بر عهده داشتند.

وی، در پایان با اشاره به اینکه از سال 1391 تاکنون، بیش از 600 نفر از طلاب مدارس علمیه منطقه کاشان در کارگاه‌های تلبس شرکت کرده‌اند، گفت: از این تعداد، تاکنون 500 نفر معمم شده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha