سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: امروز در جامعه اسلامی هنرمندان و قلم به دستان با تجربه، متدّین و معتقد به مبانی ارزش های اسلامی، وفادار به آرمان های شهدا هستند که می توانند ابعاد دفاع مقدس را از طریق چاپ کتاب ها و ساخت مستند برای مخاطبان به ویژه نوجوانان و جوانان تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»ه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، در دیدار جمعی از رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، در قزوین، گفت: دوران دفاع مقدس برای همیشه در تاریخ ملت ایران ماندگار و فراموش نشدنی است، چرا که در آن سالها رژیم بعث صدام با کمک کشورهای غربی توانسته بود به این خاک مقدس حمله نظامی کند، ولی جوانان رشید این کشور اجازه ندادند که یک وجب از این خاک مقدس در تصرف دشمن قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز در جامعه اسلامی هنرمندان و قلم به دستان با تجربه، متدین و معتقد به مبانی ارزش های اسلامی وفادار به آرمان های شهدا هستند که می توانند ابعاد دفاع مقدس را از طریق چاپ کتاب ها و ساخت مستند برای مخاطبان به ویژه نوجوانان و جوانان تبیین نمایند.

مدیر حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: امروز باید آن فداکاری ها و ایثارگری ها از طریق انتشار کتاب و یا ساخت فیلم های مستند در کشور بیش از پیش تداوم داشته باشد.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: رهبری معظم انقلاب اسلامی بارها در خصوص دفاع مقدس و جلوگیری از تحریف آن مطالب ارزشمندی بیان نمودند که چه خوب است که امروز بتوانیم از طریق شما رزمندگان و ایثارگران گنجینه ارزشمند دفاع مقدس را به نسل های آینده انتقال نماییم. 

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: نباید این اجازه و فرصت را به دشمنان داد که بتوانند فداکاری ها و ایثارگری های رزمندگان و شهدا را در دوران دفاع مقدس مورد تحریف قرار دهند.

وی ضمن قدردانی از اداره کل حفظ و آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در خصوص جمع آوری خاطرات رزمندگان و خانواده شهدا، بیان کرد: این حرکت بسیار ارزشمندی است و باید همچنان تداوم داشته باشد.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha