پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام رضوانی

حوزه/ تولیّت مدرسه علمیه شهرستان بویین زهرا گفت: مسئولین باید بهبود وضع معیشت و رفع مشکلات مردم را اولویت جدی خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، عصر روز گذشته در دیدار با خانواده شهیدان عبدالمجید ناصحی و رضا خانی اسکندی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، گفت: جوانان دلیر و شجاع ایران اسلامی به ندای حضرت امام خمینی(ره) لبیک گفتند تا این کشور امروز در مسیر پیشرفت، عزت وا قتدار قرار بگیرد و الگویی برای سایر کشورها باشد.

وی خاطرنشان کرد: شهدا انتظار دارند که راه امام، رهبری و آن‌ها توسط جوانان امروز ادامه داشته باشدو اگر از قافله شهدا عقب افتاده‌ایم، تلاش کنیم ادامه دهنده راه آنها باشیم. شهیدان با ایثار و از خودگذشتگی موجب استحکام پایه‌های انقلاب شدند و با ایثارگری خود در هشت سال دفاع مقدس رمینه ساز بالندگی نظام و انقلاب شدند .

امام جمعه شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: مسئولیت و رسالتی که شهدا احساس می‌کردند همیشه و در همه اعصار تاریخ وجود داشته و دارد و زمان و مکان نمی‌شناسد، لذا جامعه هم همواره باید خود را مدیون از جان گذشتگی‌ها و ایثارگری‌های این دلاورمردان بداند.

حجت الاسلام رضوانی تصریح کرذ: پیام همه شهیدان، تبعیت از ولایت فقیه بود. امروز دشمنان در تلاش برای تضعیف ستون اصلی انقلاب هستند.

تولیت مدرسه علمیه شهرستان بویین زهرا خطاب به مسئولین بیان کرد: مسئولین باید بهبود وضع معیشت و رفع مشکلات مردم را اولویت جدی خود قرار دهند.
 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha