جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
صدیقی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صدیقی گفت: برای جامعه شهید داده و خون داده برای انقلاب وجود مشکلات اقتصادی زشت است وزیبنده نیست،ما اگر از مسولین گله داریم بخاطر این است که اطلاعات ما رادراختیار دشمن قرار داده اند، به دلیل اشرافیت ها و وابسته به بیگانه ها بودن وامضای برجام ها و fatf ها است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، عصر امروز در هفتمین روز درگذشت شهدای حادثه تروریستی زاهدان در گلستان شهدای اصفهان اظهار کرد:افتخار می کنم در جلسه ای هستم که میزبانم شهدا هستند.

وی بیان کرد: شهدا مشعل عشق خدا وحقیقت ایمان بودند،خطه شهید پرورو ولایتمدار اصفهان که همواره در لحظه لحظه انقلاب با نثار جان ومال خود پشتیبان انقلاب بودند و در آخرین اقدام خود در چهل سالگی اتقلاب شهدای اخیر را به بهترین نحو تکریم کردند.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: طبق آیات 39 و  سوره حج40 قرآن خداوند تکلیف ما را درمقابل اسباب انحراف وایمان دزد ها و جرثومه های فساد وجبهه استکبار مشخص کرده است.

وی با بیان اینکه تکلیف امروز ما و کسانی که مدعی امانت دار نظام وشهدا هستند همگی در دو آیه ای 339 و 40 سوره حج آمده است گفت: خداوند می فرماید« أُذِنَ لِلَّذينَ يُقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللَّهَ عَلي‏ نَصْرِهِمْ لَقَديرٌ»  یعنی خداوند به مظلومین علیه ظالم اذن قیام داده است. 

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با تاکید به قیام بسیجیان و سپاه قدس علیه جبهه استکبار در منطقه براساس همین آیه عنوان کرد: سردار سلیمانی بازوی ولایت فقیه توانست اقدام به تشکیل جبهه مقاومت اسلامی وبسیج های مردمی در سوریه و عراق کند و دشمنان را ناامید سازد.

وی با اشاره به قیام جلیقه زردهای مردمی در کسورهای مدعی آزادی چون فرانسه  خاطرنشان کرد: اینها جرقه های انقلاب اسلامی است.

امام جمعه موقت تهران اذعان کرد: دشمن ما آمریکا افرادی را که درک صحیحی ندارند با فرمول های خاص به گرگ های خونخواری در منطقه تبدیل می کند تا آنکه شیعه را به طور کامل نابود کنند.

وی ابراز کرد: خیلی از کارشناسان خارجی و منطقه ای وحتی برخی از رجال سیاسی داخلی هم مدعی بودند بشاراسد در سوریه رفتنی است ونباید از او حمایت کرد ولی همان نور الهی که امام راحل را در انقلاب هدایت کرد امروز ولی فقیه زمان را در جریانات هدایت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با اشاره مجدد به آیه 39 سوره حج«  أُذِنَ لِلَّذينَ يُقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا ..» تشکیل انقلاب اسلامی را براساس این آیه دانست و گفت: امام برهمین اساس اذن قیام داد و مردم در جنگ تحمیلی و تمامی فتنه های ۸۸ و۷۸ هم براساس این آیه علیه مستکبرین وخائنین قیام کردند.

وی با بیان اینکه در آیه 40 سوره حج « الَّذينَ أُخْرِجُوا مِنْ دِيارِهِمْ بِغَيْرِ حَقٍّ إِلاَّ أَنْ يَقُولُوا رَبُّنَا اللَّهُ وَ لَوْ لا دَفْعُ اللَّهِ النَّاسَ بَعْضَهُمْ...» دخداوند می فرماید اگر مردم قیام نکنند ودفاع ها انجام نشود، فساد عالم را می گیرد و همه مردم رابطشون با خداوند قطع می شود وهرج ومرج شده وبه تعبیری اگر این دفاع جانانه ومرزبانی ها و جانبازی ها نبود بویی از مکتب قرآن ومسجد و اسلام ودین نبود.

امام جمعه موقت تهران یادآور شد: قرآن مشخص می کند که ما اگر خون دادیم برای دفاع از دین دادیم نه برای معیشت، ما اگر از مسولین گله داریم بخاطر این است که اطلاعات ما رادراختیار دشمن  قرار داده اند، به دلیل اشرافیت ها و وابسته به بیگانه ها  بودن وامضای برجام ها و fatf ها است.

وی بیان کرد: اگر شهادت و نیروهای مسلح نبودند، امنیت و کانون های فرهنگی ومسجد،مصلا ونماز جمعه ای نبود، ما طبق اسلام رسالت داریم که مردم را با زور به بهشت برویم.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با اذعان به اینکه سوره صف سوره مجاهدین وبسیجیان وحواریون امام زمان است متذکر شد: خداوند با شهادت، خواهان است که به عده ای مدال بدهد و چتر حمایت ویاری خود را بالای سر شهدا باز کند.

وی یادآور شد: ایستادگی مردم باعث جلب حمایت ونصرت الهی در جنگ تحمیلی شد و دشمن قداررا ذلیل کردیم و امروز ما براساس نصرت الهی در مرز اسرایل اشغالگر حضور داریم.

امام جمعه  موقت تهران خاطرنشان کرد: رهبری می گوید آخرین نفس های دنیای سرمایه داری کشیده می شود، ما متکی به خدا هستیم وخدا را رزاق می دادیم و خداوند به ما نصرت داده است اگر دین خدا را یاری کنیم او ما را یاری می کند.

وی ادامه داد: آیه 41 سوره حج « الَّذِينَ إِنْ مَكَّنَّاهُمْ فِي الْأَرْضِ أَقَامُوا الصَّلَاةَ وَآتَوُا الزَّكَاةَ..» می فرماید، بعد از تشکیل حکومت اسلامی ونصرت خداوند  باید ابتدا اقامه صلاه کرد و رابطه مردم را با خداوند را درست کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی عنوان کرد: نمازعمود برپایی دین است ، سپس زکات وحل مشکل اقتصادی جامعه را باید انجام داد، برای جامعه شهید داده و خون داده برای انقلاب وجود مشکلات اقتصادی زشت است وزیبنده نیست.

وی افزود: امروز متاسفانه معروف، منکر شده و منکر، معروف شده، خون های شهدا بیدارگر است، امروز نباید شاهد توهین ها به اهل بیت باشیم، ایران بی بدیل است چرا که همچین رهبر و ملتی در جهان  پیدا نمی کنید.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha