شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله بشیر نجفی

حوزه/ آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف در دیدار جمعی از آستان مقدس عباسی بر اهمیت تلاش مؤمن برای ارتقای جایگاه خود در تقوا و تقرب به خداوند تاکید کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف در دیدار جمعی از آستان مقدس عباسی بر اهمیت تلاش مؤمن بر ارتقای جایگاه خود در تقوا و تقرب به خداوند تاکید کرد.

وی همچنین بر ضرورت تلاش مؤمنان برای محاسبه نفس در قبال خطاها و گناهان و روی آوردن به توبه در خلال تشرف به زیارت عتبات مقدس و حضور در حرم ائمه اهل بیت (علیهم السلام) تاکید کرد و گفت: نتایج این زیارت ها در تغییر مثبت رفتار روزانه فرد، خود را نشان می دهد.

معظم له اشاره کرد: این زیارت ها باید بازتاب مثبتی بر فرد و جامعه داشته باشد تا بیانگر مقبولیت آن در نزد خداوند متعال و اهل بیت (ع) باشد.

حوزه علمیه نجف آن از کسانی که به دنبال هدایت هستند، استقبال می کند

شیخ محمد باقر الکرباسی پژوهشگر حوزوی با آیت الله نجفی دیدار کرد.

آیت الله نجفی در این دیدار بر اهمیت تلاش روحانیون و اندیشه اسلامی برای گسترش فرهنگ اسلام اصیل که با افراطی گری مخالف است، تاکید کرد.

وی افزود: نجف اشرف و حوزه علمیه آن از کسانی که به دنبال هدایت، علم و ارشاد هستند استقبال می کند.

باید در اجرای قانون قاطعیت به خرج داده و با جرم ها مبارزه شود

سرتیپ علاء غریب الزبیدی رئیس پلیس نجف اشرف با آیت الله بشیر نجفی دیدار کرد.

آیت الله نجفی بر لزوم قاطعیت و سخت گیری در تعامل با پرونده های مجرمانه به ویژه مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد و خواستار اجرای بی قید و شرط قانون شد.

معظم له بر حفظ امنیت شهروندان به ویژه در اماکن مقدس و نجف اشرف تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد که با تمام امکانات و راه های قانونی با جرم ها مقابله شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha