پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
هاشمی

حوزه/ نماینده ولی فقیه درکاشان با بیان اینکه مقاومت خانم هاشمی نشان داد که قدرت اسلام و ایمان در دنیا حرف آخر را می زند، گفت: استکبارجهانی باید بداند که با زور، تهدید و اطلاعات نمی شود دلها را متحول کرد، بلکه ایمان و اعتقادات، قلب ها را به سوی خودش جذب می کند .

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه» در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی، در دیدار با خانم مرضیه هاشمی، مقاومت این بانوی شجاع در برابر استکبار جهانی را نشانه اعتقادات دینی، عظمت و قدرت اسلام دانست وگفت: بازداشت خانم مرضیه هاشمی به عنوان یک بانوی مسلمان تمام دنیا را به هم ریخت.

 وی با بیان اینکه مقاومت خانم هاشمی نشان داد که قدرت اسلام و ایمان در دنیا حرف آخر را می زند، افزود: استکبارجهانی باید بداند که با زور، تهدید و اطلاعات نمی شود دلها را متحول کرد، بلکه ایمان و اعتقادات، قلب ها را به سوی خودش جذب می کند .

عضوخبرگان رهبری به درگیری بسیار سخت بین جبهه توحید و جبهه کفر در شرایط  فعلی جهانی  اشاره کرد و گفت: براساس آیات قرآن، آینده جهان از آنِ اسلام و مستضعفین است.

 امام جمعه کاشان به ادعاهای دروغین حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و افزود: کسانی که جمهوری اسلامی ایران را به نقض حقوق بشر محکوم می کنند، خودشان ناقض اصلی حقوق بشر در دنیا هستند.

وی، نقش فعالیت های فرهنگی و تبلیغاتی مسلمانان جهان در آزادی مرضیه هاشمی را اثرگذار دانست و خطاب به او با بیان اینکه شما به عنوان سرباز حضرت فاطمه زهرا(س) نقش خود را به خوبی  و درستی ایفا کردید، اظهار کرد: رضا شاه که می خواست چادرها را از سربانوان ایران بردارد و الان سرش را از جهنم بیرون کند و ببیند که خانم های ایرانی در صفوف نماز جمعه، مجالس و محافل  باچادرمشکی، حجاب کامل خود را حفظ می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha