جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سیداحمد عبودتیان

حوزه/مدیرعامل بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا(ص) گفت: امروز در عرصه فرهنگی کدام سازمان فرهنگی موظف درحال صدور مبانی انقلاب اسلامی به کشورهای مختلف است؟ امروز به جز جبهه مومن انقلابی که امید رهبری است، چه کسی درحال انجام کار تاثیرگذار فرهنگی است؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، سیداحمد عبودتیان در مراسم افتتاح سومین گردهمایی ملی فعالان و مؤسسات مردمی فرق، ادیان، اقوام و مذاهب سراسر کشور در شهر مقدس قم اظهارکرد: جبهه مومن انقلابی باید تلقی خود را از برنامه فوق برنامه به فعالیت در متن انقلاب تغییر دهد تا اجازه ندهیم عرصه‌های اصلی انقلاب را از ما بگیرند، زیرا در این فضا وحدت و هم افزایی ما افزایش می‌یابد.

این مقام مسئول با بیان اینکه امروز امید رهبری برای پیشبرد آرمان‌های انقلاب به جوانان مومن انقلابی است، تاکید کرد: امروز کسی کارش تاثیرگذار است که به منبع اصلی حقیقی متصل تر باشد.

وی اضافه کرد: امروز شاهدیم که شهدای مدافع حرم ما با اینکه به نیت دفاع از حرم به سوریه رفته اند اما در حوزه فرهنگی و محجبه کردن بسیاری از بانوان بسیار تاثیرگذارتر از ما عمل کردند و تاثیرگذاری آنها اصلا قابل مقایسه با نهادهای فرهنگی که سالانه میلیاردتومان هزینه می‌کنند، نیست.

عبودتیان تصریح کرد: علت اصلی این تاثیرگذاری هم وجود امکانات و تجهیزات برای کار فرهنگی نیست، بلکه اتصال شهدا به حضرت حق و اخلاص کار آنهاست.

وی تاکید کرد: بقای ذات مختص اوست، یعنی هرچقدر به خدا متصل تر باشیم پیروزی و تاثیرگذاری ما بیشتر خواهد بود امروز اصلی ترین مسئله برای موفقیت جبهه انقلاب، اخلاص و کار برای خدا و دوری از گزارش کار است.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا(ص) گفت: تنها کاری ماندگار می‌ماند که از منبع حقیقی خدای متعال نشأت گرفته باشد، شهادت شهید حججی نمونه ای از این موضوع است.

وی اذعان کرد: حضور حاضر شهید در دنیا تجلی می‌کند و با اخلاص خود به حدی تاثیرگذار می‌شود که ما با انواع کار فرهنگی شاید بدین میزان از انجام کار فرهنگی عاجز باشیم.

این فعال جبهه فرهنگی انقلاب گفت: فعالیت های جبهه مردمی انقلاب اسلامی در کشور در واقع انجام کارهای بر زمین مانده است، لذا نگاه ما به این فعالیت ها به عنوان یک کار فوق برنامه نیست و یک اتفاق اصلی و محوری است.

عبودتیان افزود: اینکه گفته شود نیروهای انقلابی باید کنار بنشینند و نقد کنند، نیرو و ظرفیت آنان را منفعل می کند، اما امروز که کشور مشکلات زیادی دارد، نیروهای انقلابی نباید دچار انفعال شوند.

وی بیان کرد: عناصر و سازو کارهای موجود در جامعه باید انقلابی باشد در غیر این صورت حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب به خوبی پیش نمی‌رود.

این فعال جبهه انقلاب اسلامی گفت: لذا با توجه به به همین دلایل رهبر معظم انقلاب به حضور پرقدرت نیروهای انقلابی و جناح مومن انقلابی در عرصه‌های مختلف کشور تاکید دارند .

فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا افزود: انقلاب اسلامی در طول چهل سال دستاوردهای زیادی داشته و به یک الگوی الهام بخش در منطقه و جهان تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه‌ها کاملا مردمی و خود‌جوش فعالیت انقلابی انجام می‌دهند، گفت: دوری از یکدیگر و عدم اطلاع و شناخت از هم، یک مشکل اساسی بود که با تشکیل بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء(ص) کشور این مشکل تا حد زیادی مرتفع شده است.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha