پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
افتتاح

حوزه/ نمایشگاه همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش لرستان در مصلای الغدیر خرم آباد گشایش یافت .

حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خرم آباد، با اشاره به اینکه در این نمایشگاه دستاوردها، خدمات و توانمندی های مبلغان در حوزه علوم تربیتی در مدارس به نمایش گذاشته شده است، گفت: این نمایشگاه با هدف معرفی خدمات مبلغان طرح امین و مستقر در مدارس برای بازدید عموم به مدت یک هفته دایر است.

وی با بیان اینکه مبلغان با حضور خود در مدارس نقش بسزایی در تربیت دینی دانش آموزان دارند، خاطر نشان کرد: حضور مبلغان در مدارس نقش موثری در تربیت نسلی مومن و انقلابی برای خدمت در نظام جمهوری اسلامی دارد.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان در ادامه با اشاره به آغاز ثبت نام پذیرش حوزه علمیه، بیان داشت: در این نمایشگاه اساتید و کادر علمی آموزشی حوزه مشاوره های لازم را به علاقمندان ورود به حوزه های علمیه و خانواده ها ارائه می دهند و در این خصوص نحوه ورود به مدارس علمیه و شرایط و ویژگی های پذیرش را برای علاقمندان تشریح می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین میناپور در پایان با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای تبلیغ و اطلاع رسانی در خصوص پذیرش در حوزه علمیه انجام شده، گفت: تبلیغات میدانی، ارائه مشاوره های لازم به داوطلبان، تبلیغ چهره به چهره و ... نیز تا پایان مهلت ثبت نام به تناوب برای علاقمندان اطلاع رسانی خواهد شد .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha