پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی

حوزه/ رئیس مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: امروز پیشرفت های علمی، نظامی، دفاعی و ... بسیاری داشته ایم که برای دشمنان گران تمام شده و حتی برخی استراتژی های آمریکا همچون استراتژی دریایی و موشکی این کشور را نیز تغییر داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی در جلسه طلاب و فضلای استان گلستان که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: حضرت زهرا سلام الله علیها منشأ خیرات و برکات بوده و به تعبیر قرآن کریم، کوثر است؛ ویژگی هایی که سوره کوثر دارد، منحصر به فرد است؛ سوره ای کوچک با بزرگترین معانی که تمام کلمات آن اختصاصی بوده و هدیه ای است که خداوند متعال به بشریت داده است.

وی ابراز داشت: نبی مکرم اسلام در روایتی فرمودند: «لَوْ كَانَ الْحُسْنُ هَيْئَةً لَكَانَتْ فَاطِـمَةَ بَلْ هِـيَ أَعْـظَمُ، إِنَّ فَاطِـمَةَ ابْنَتِي خَيـْرُ أَهْـلِ الْأَرْضِ عُنْصُراً وَ شَـرَفاً وَ كَرَما/ اگر قرار بود حسن و خوبي شکلي داشته باشد همانا آن، فاطمه بود؛ بلکه فاطمه فراتر از خوبي است؛ به درستي که دخترم فاطمه بهترين اهل زمين است در شرافت و کرامت».

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران برای ما شناخته شده نیست، خاطرنشان ساخت: انقلاب از جهات گوناگون دارای برکات بوده است؛ برخی نگاه مادی داشته و می گویند قبل از انقلاب چه بودیم و الان چه شدیم؛ این نوع نگاه ها بی انصافی است؛ چراکه انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بزرگ بسیاری در موضوعات و جهات مختلف داشته است.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور تصریح کرد: امروز پیشرفت های علمی، نظامی، دفاعی و ... بسیاری داشته ایم که برای دشمنان گران تمام شده و حتی برخی استراتژی های آمریکا همچون استراتژی دریایی و موشکی این کشور را نیز تغییر داده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی بیان داشت: بهره ای که دستاوردهای ایران به دنیا می رساند، بسیار بالاست؛ امروز 60 کشور جهان به جای هزینه های هنگفت، با سلاح هایی که از ایران می گیرند، می توانند حتی در مقابل آمریکا هم بایستند؛ امروز حتی ونزوئلا که حیاط خلوت آمریکا در گذشته بود، جلوی کودتای آمریکا ایستاده و از تهدیدهای او نمی هراسد.

وی اظهار داشت: امروز ایران در مسائل پزشکی بسیار پیشرفت کرده؛ در گذشته دکترهای پاکستانی، هندی و بنگلادشی در ایران فعالیت داشتند؛ اما امروز به جایی رسیده ایم که از کشورهای گوناگون برای درمان به کشور ما می آیند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به نقش ایران در منطقه، ابراز داشت: آمریکا هفت تریلیون دلار در منطقه هزینه کرد؛ اما به اذعان خود آنان، هیچ دستاوردی نداشت و دلیل آن را وجود ایران دانست.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور خاطرنشان ساخت: امروز حضور ایران در سوریه، عراق، لبنان، یمن و ... درد بزرگی برای آمریکا شده و تمام تلاش های خود را شکست خورده می بینند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی تصریح کرد: سران آمریکا اعلام کرده بودند که ایران چهل سالگی انقلاب خود را نخواهد دید؛ اما جشن چهل سالگی پرشور و زیبایی را مشاهده کردیم.

وی بیان داشت: امسال در استان کردستان که جمعیتی متشکل از شیعه و اهل سنت دارد، قریب به 20 درصد افزایش حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن داشته ایم و سراسر کشور همینگونه بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: دشمن به دنبال منزوی کردن ایران اسلامی بود؛ اما امروز رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل مورد مسخره حُضار قرار می گیرد.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور ابراز داشت: امروز اقتصاد جهان به این سمت در حال حرکت است که دلار را از مبادلات اقتصادی خارج کند؛ این عزت و عظمت ایران، مدیون انقلاب اسلامی است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha