جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رئیس جامعه روحانیت بلتستان پاکستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضوی با صدور پیامی درگذشت آیت الله مومن، عضو فقهای شورای نگهبان و عضو خبرگان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،  حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضوی رئیس جامعه روحانیت بلتستان پاکستان با صدور پیامی درگذشت آیت الله مومن، عضو فقهای شورای نگهبان و عضو خبرگان را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا الله و انا الیه راجعون

لا صَوَّتَ النَّاعِیَ بِفَقْدِکَ اِنَّما

یَوْمٌ عَلی آلِ الرَّسُولِ عَظِیمٌ

خبر رحلت عالم ربانی، فقیه عالیقدر، عضو فقهای شورای نگهبان و عضو خبرگان آیت الله مومن رضوان الله علیه، موجب تاسف و تاثر گردید.

ایشان عمر بابرکت خود را در تحقیق و تدریس و ترویج معارف ناب اسلامی سپری نمودند و نمونه یک انسان متعالی، نیک اندیش، مبتکر و مفید برای جامعه انقلابی و اسلامی در ابعاد گوناگون بودند و در گذشت این فقیه عالیقدر ضایعه‌ بزرگی برای حوزه‌ی علمیه است.

بی شک فقدان چنین ستارگانی ضایعه ای جبران ناپذیر برای امت اسلامی است که امید می رود شاگردان و دوستداران این عبد صالح بخصوص فضلاء و طلاب حوزه های علمیه راه این عالم بزرگ را تداوم بخشند.

این عالم فرزانه طی سال‌های متمادی حضور در حوزه های علمیه و کسب فیض از محضر عالمان برجسته و بنام، به تدریس دروس حوزوی و تالیف کتب و آثار ارزنده دینی پرداختند و علاقمندان و شاگردان زیادی از وجود ایشان، بهره مند شدند.

اینجانب از جانب روحانیون پاکستان رحلت جانسوز این فقیه عالیقدر را به محضر حضرت بقیة ‌الله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری مدظله العالی، مراجع معظم تقلید دامت برکاتهم، شاگردان، ارادتمندان و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده، و برای آن مرحوم علو درجات و برای  مصیبت دیدگان اجر عظیم از خداوند منان مسئلت می نمایم.

سید احمد رضوی

رئیس جامعه روحانیت بلتستان پاکستان

3  اسفند 1397

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha