شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
گام دوم انقلاب

حوزه/ حجت الاسلام رجایی، کار تشکیلاتی و مطالبه گری را از الزامات عملیاتی سازی بیانیه «گام دوم انقلاب» دانست و گفت: مسئله مطالبه گری نیاز به حضور و میدان داری جوانان و استفاده از تجارب بزرگان دارد و در این بین روحانیون و طلاب نیز جدای از دیگر اقشار مردم نیستند.

حجت الاسلام حسین رجایی در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» در اصفهان با اشاره به راهکارهای اجرایی بیانیه »گام دوم انقلاب»، اظهار کرد: یکی از اقداماتی که ضرورت کار نیروهای انقلابی برای تحقق و عملیاتی نمودن بیانیه گام دوم انقلاب است انجام کار تشکیلاتی می باشد. بر این اساس کادرسازی برای انقلاب و آموزش به ویژه با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب در این باره یکی از اقداماتی است که باید انجام پذیرد.

مدیر اجرایی مدرسه علمیه مریم بیگم خوانسار با بیان اهمیت مطالبه گری به ویژه از سوی جوانان، افزود: نکته مهمی که در خصوص عملیاتی و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب وجود دارد موضوع مطالبه گری است، موضوعی که باید براساس حساب و طبق قانون انجام پذیرد.

وی اضافه کرد: مسئله مطالبه گری نیاز به حضور و میدان داری جوانان و استفاده از تجارب بزرگان دارد و در این بین روحانیون و طلاب نیز جدای از دیگر اقشار مردم نیستند.

حجت الاسلام رجایی با تاکید بر نقش روحانیون و طلاب در اجرایی و عملیاتی نمودن بیانیه گام دوم انقلاب و به خصوص استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای تبیین بیانیه تصریح کرد: فضای مجازی در عین داشتن تهدیدات، فرصت های مناسبی را نیز برای تبلیغ دین ایجاد کرده است.

وی خاطر نشان کرد: در مسیر تحقق و اجرایی نمودن بیانیه گام دوم انقلاب باید از  تجربه افرادی که سابقه انجام کار تشکیلاتی دارند، استفاده و مطالبه گری کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha