جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بازی «نگهبان مسجدالاقصی» توسط یک گروه فلسطینی ساخته می شود

حوزه/ یک گروه فلسطینی سازنده بازی های کامپیوتری و اندروید، تصمیم گرفته یک بازی آموزشی برای آشناسازی کودکان و نوجوانان با مقدسات اسلامی و مسجدالاقصی بسازد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از دیلی صباح، یک گروه فلسطینی تصمیم به ساختی بازی آموزشی جدیدی برای حمایت از مسجدالاقصی، یکی از اماکن مقدس فلسطینیان گرفته است.

در حالی که رژیم صهیونیستی با حملات مکرر به مسجد الاقصی، سعی در نابودسازی مقدسات فلسطینیان و یهودی سازی بیت المقدس را دارد، یک موسسه فلسطینی با نام «برج القلق» به فکر راه اندازی بازی از طریق گوشی همراه افتاده است تا آثار اسلامی مسجدالاقصی را به کودکان بشناساند و از طریق این بازی کودکان را با فرهنگ اسلامی در فلسطین آشنا سازد.

محمد صلاح هماهنگ کننده پروژه های طراحی بازی در جمعیت برج اللقلق گفت: بازی «نگهبان مسجدالاقصی» بازی آموزشی تفریحی جدیدی است که قابل نصب بر روی گوشی های اندروید و آیفون است و در هفتم ماه جاری عرضه می شود.

صلاح در این باره گفت: این بازی چند مرحله دارد و در مرحله اول کاربر به عنوان بازدید کننده وارد مسجد  شده و در آن به دنبال گنج می گردد و در پایان هر مرحله ای فرد باید به یک سری سوالات پاسخ دهد تا به مرحله بعد راه پیدا کند.

اگر کاربر بتواند تمامی مراحل را پشت سر بگذارد، به عنوان نگهبان مسجدالاقصی به اطلاعاتی در باره این مسجد دست پیدا می کند.

وی افزود: این بازی در بیرون از فلسطین نیز قابل عرضه است و کسانی که نمی توانند به مسجدالاقصی بیایند، به این ترتیب با آثار تاریخی در مسجد آشنا می شوند.

این بازی قرار است پس از راه اندازی در مدارس فلسطینی نیز عرضه شود.

 

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha