پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
يادوراه شهدا در مدرسه علميه الزهرا(سلام الله عليها) ساري

حوزه/ کارشناس فرهنگی گفت: از بین بردن باورهای مذهبی مردم و اعتماد مردم به نظام، زمین زدن نظام اسلامی، از بین بردن عنصر دین و رهبری آن در انقلاب، نفوذ در ذهنیت، ایمان و عواطف مردم و ناامیدی در بین اقشار مردم از جمله اهداف دشمن است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه»، در مازندران، آقای اسماعیلی کارشناس فرهنگی در یادواره شهدا با عنوان «لاله های سرخ زهرایی» در مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) ساری با اشاره به اهداف دشمنان اسلام و انقلاب، بیان کرد: با توجه به این که استکبار جهانی همیشه در کمین جمهوری اسلامی بوده و با عملیاتی کردن نقشه های خود، قصد براندازی انقلاب را دارد، لذا شناخت اهداف دشمن برای مقابله با آن ها امری ضروری است.

وی افزود: از بین بردن باورهای مذهبی مردم و اعتماد مردم به نظام، زمین زدن نظام اسلامی، از بین بردن عنصر دین و رهبری آن در انقلاب، نفوذ در ذهنیت، ایمان و عواطف مردم و ناامیدی در بین اقشار مردم از جمله اهداف دشمن است که یکی از وظایف مهم حوزه علمیه به عنوان مرکز معارف و راهبردهای انقلاب اسلامی، هوشیاری و بصیرت افزائی و حضور به موقع در صحنه های انقلاب است.

 اسماعیلی از عرضه تمدن اسلامی به دنیا، شناخت اهداف و هجمه های دشمن، دادن بصیرت و آگاهی کامل به مردم به عنوان وظایف طلاب در این برهه از زمان یاد کرد و گفت: یادواره شهدا زمانی می تواند راهگشا باشد که شهدا را بشناسیم، به همین خاطر باید به جای یادواره شهدا، شناخت واره شهدا برگزار کنیم.

کارشناس فرهنگی تصریح کرد: طلاب باید سخنان رهبری را گوش کرده و وظایف خود را احصا کنند و توصیه رهبری  چیزی غیر از وصیت نامه شهدا نیست؛ حضرت امام خمینی(قد سره) نیز فرموده اند که پنج سال عبادت کردید خدا قبول کند، یک وصیت نامه شهید را بخوانید و در آن تامل کنید که تفکر در آن برابر با 70 سال عبادت است.

وی خاطر نشان کرد: شهدا همانند قران مقدس اند ، چون بر آمده از مفاهیم والای قرآنی هستند پس یکی از وظایف ما در این عرصه شناخت شهدا  و عمل کردن به وصیت نامه آنهاست.
خاطر نشان می شود ؛ یادواره لاله های سرخ زهرایی با خاطره گویی همسر شهید حسین مشتاقی، پرچم گردانی حرم مطهرامام حسین(علیه السلام) و با حضور خانواده شهدا و طلاب در مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) ساری برگزار شد.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha