جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ایت الله مومن

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین به حضور تحسین برانگیز اقشار مختلف مردم ولایتمدار و عالم دوست قم در تشییع این عالم فقید اشاره کرد و گفت: این حضور باشکوه دلیل بر مردمی بودن و اخلاص آن عالم بزرگ و درس بزرگی برای حوزویان است که برای خدا اقدام کنند و با بندگان خوب خدا ارتباط صمیمی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی صبح امروز در جمع مدیران و معاونین مدارس علمیه قزوین، با تسلیت درگذشت مرحوم آیت الله مومن گفت: آیت الله مومن عمرد خود را وقف فهم معارف دینی و ترویج و تبلیغ اسلام کرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: آیت الله مومن یاور امام و رهبری و مجتهدی بود که در مسئولیت های حساس و مهم نظام اسلامی همچون عضویت در مجلس خبرگان رهبری، شورای نگهبان و مدیریت حوزه های علمیه کشور خدمات ماندگاری از خود برجای گذاشت.

وی به حضور تحسین برانگیز اقشار مختلف مردم ولایتمدار و عالم دوست قم در تشییع این عالم فقید اشاره و بیان کرد: این حضور باشکوه دلیل بر مردمی بودن و اخلاص آن عالم بزرگ و درس بزرگی برای حوزویان است که برای خدا اقدام کنند و با بندگان خوب خدا ارتباط صمیمی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی در پایان گفت: طلاب می توانند چنین شخصیت هایی را الگوی خود قرار داده و در تحصیل، تدریس و ترویج آموزه های دینی بیش از پیش تلاش داشته باشند.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha