جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رجائی نیا

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رجایی نیا با اشاره به این که کشورهای غربی به دنبال تصویب fatf در ایران هستند، گفت: تصویب این لایحه موجب وابستگی کشور به کشور های خارجی و سازمان های بین المللی می شود و دشمنان از این طریق فشار بیشتری بر روی ایران می‌آورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین مهدی رجایی نیا، در جلسه شورای اداری حوزه علمیه استان ایلام گفت: دشمن در 40 سال گذشته تلاش کرده که به نظام جمهوری اسلامی ایران آسیب برساند و با استفاده از تمامی ابزارها به دنبال ایجاد فشار بیشتر بر مردم و نظام  جمهوری اسلامی هستنند.

مسئول دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه های علمیه با بیان این که دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی برنامه های متعددی طراحی کرده است، خاطرنشان کرد: در طول یک دهه اخیر بودجه کشور وابستگی بسیاری به نفت داشته و دشمنان به ویژه آمریکا به دنبال این هستتند که صادرات نفتی کشور را به صفر برساند و  این امر یک فرصت است که کشور بتواند وابستگی به نفت در بودجه را کم و به مرور حذف کند.

وی در ادامه با اشاره به این که کشورهای غربی به دنبال تصویب fatf در ایران هستند، اظهار کرد: تصویب این لایحه موجب وابستگی کشور به کشور های خارجی و سازمان های بین المللی می شود و دشمنان از این طریق فشار بیشتری بر روی ایران می‌آورند.

حجت الاسلام والمسلمین رجایی نیا ادامه داد: حوزه های علمیه نسبت به آگاه سازی مردم از برنامه های دشمن وظیفه سنگینی بر عهده دارند و کاهش بودجه‌ موجب آسیب رسیدن به برنامه‌های تبلیغی و فرهنگی آنها نگردد.

مسئول دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه های علمیه در پایان گفت: باید برای حوزه استان ایلام منابع وقفی و پایدار ایجاد کرد؛ در این استان فرصت های و ظرفیت های بسیاری  موجود است که باید از آن بهره برداری کرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha