چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مرادبیگی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی با تاکید بر این که حوزه علمیه ایلام در بودجه‌های استانی جایی ندارد، ر لزوم ایجاد منابع پایدار برای اداره حوزه‌های علمیه و مدارس شهرستان‌ها تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،از ایلام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین وعد مرادبیگی، مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه هاي علميه کشور در بازدید از زمین‌های کشاورزی وقفی مدرسه علمیه دهلران و ساير ظرفيت هاي موجود در مدارس علميه شهرستان استان، اظهار داشت: یک نمونه از منابع پایداری که بعد از 2 سال تلاش با توجه به موقوفه بودن آن‌ها، زیر نظر حوزه قرارگرفته، زمین‌های کشاورزی دهلران می‌باشند که نیازمند توجه ویژه  مسئولین جهت ثمره دهی این زمین‌ها هستیم.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام با اشاره به وضعیت خاص شهرستان های مهران و دهلران، تصریح کرد: فرصت بسیار خوبی برای ایجاد منابع پایدار در استان وجود دارد، علی‌الخصوص شهرستان‌های مهران و دهلران، لذا اگر مسئولین حمایت نکنند این فرصت‌ها از دست خواهد رفت.

 وی با اشاره به این که حوزه علمیه ایلام در بودجه‌های استانی جایی ندارد، خاطرنشان کرد: ضمن تشکر فراوان از همدلی و پشتیبانی دفتر موقوفات و منابع پایدار حوزه‌های علمیه  امیدواریم برای احیای زمین‌های کشاورزی دهلران و ظرفيت هاي موجود ساير شهرستان ها، دفتر موقوفات حوزه با سرعت و حساسیت خاصی به ثمر نشستن این منابع پایدار را دنبال کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرادبیگی در پایان بر لزوم ایجاد منابع پایدار برای اداره حوزه‌های علمیه و مدارس شهرستان‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha