چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام عابدینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در قزوین به بیانیه مهم رهبری با عنوان «گام دوم انقلاب» اشاره کرد و گفت: رهبر فرزانه انقلاب، چشم‌اندازه ۵۰ ساله شدن انقلاب را تبیین کرد و بیانات ایشان ریل‌گذاری مسیر بعد از چهل سالگی و ورود به ۵۰ سالگی انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، به نقل از دفتر امام جمعه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی ظهر امروز در جمع ائمه جمعه استان قزوین، گفت: ائمه جمعه به خاطر رسالت دینی و ایمانی خود، باید معیارها، اصول و مبانی دینی را تشریح و تبیین کنند تا همه بخش‌های جامعه از آن آگاهی پیدا کرده و خود را با معیارهای دینی همراه و هماهنگ کنند.

نماینده ولی فقیه در ایلام خاطرنشان کرد: آن چیزی که امروز جامعه به آن نیاز دارد، حقیقت دین، صداقت و انسانیت برخاسته از دین است و رسالت ما ورود به چنین عرصه‌هایی است.

امام جمعه قزوین بر ضرورت ارتقای معرفت دینی و تعمیق باورهای اعتقادی، عنوان کرد: باید تلاش کنیم تا جامعه شناخت درستی از دین پیدا کند و برای تحقق این رسالت الهی، قرآن که منشور دین است را در اختیار داریم.

 رئیس شورای حوزه علمیه قزوین گفت: مطالعه و اجرای دستورات قرآنی ضروری است، چرا که توجه به قرآن را باید در عمل به اجرا در آوریم و ضمن مطالعه جدی و عمیق قرآن، دستورات آن را در زندگی اجرایی کنیم و ائمه جمعه می‌باید در این مسیر پیش قدم باشند.

 نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین به بیانیه مهم رهبری با عنوان «گام دوم انقلاب» نیز اشاره و بیان کرد: رهبر فرزانه انقلاب، چشم‌اندازه 50 ساله شدن انقلاب را تبیین کرد و بیانات ایشان ریل‌گذاری مسیر بعد از چهل سالگی و ورود به 50 سالگی انقلاب است.

امام جمعه قزوین بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند «روی این بیانیه بروید کار کنید»، لذا ضروری است ائمه جمعه در این کار پیش قدم شوند تا فرمایشات رهبری تحقق پیدا کند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha