پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
۶۵۶۴۵۴۴

حوزه/ مستند تدفین شهید گمنام حوزه علمیه خراسان جنوبی در اولین سالگرد به خاک سپاری این شهید بزگوار، با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از بیرجند، صبح امروز مدرسه علمیه رضویه بیرجند میزبان مراسم گرامی داشت اولین سالگرد تدفین شهید گمنام در مجموعه حوزه علمیه خراسان جنوبی بود.

شهیدی که در اسفند سال ۶۳ و در عملیات بدر در منطقه شرق دجله در سن ۲۴ سالگی آسمانی شده و موجب امنیت آرامش مردمش گردیده بود، بعد از ۳۳ سال در روز اول اسفند سال ۹۶ پیکر مطهرش در حوزه علمیه خراسان جنوبی در بیرجند دوباره آرمید تا این بار با مزارش مأمنی برای دل های خسته شود.

با این تفاوت که خود با پیمودن سیر الی الله و فنا شدن در این راه، اینک با استخوان های پیچیده در کفن و آرامگاهش راه رسیدن به خدا را به همه نشان دهد و هدایتگر باشد.

این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد میزبان جمع کثیری از طلاب و روحانیون بیرجندی بود که برای زنده نگه داشتن یاد فردی که اگرچه در بین زمینیان گمنام اما در آسمان ها خوشنام است، همراه شده بود.

در این مراسم از مستند تدفین شهید گمنام حوزه علمیه خراسان جنوبی با حضور حجت الاسلام عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند رونمایی شد.

خاطرنشان می شود، در حاشیه برگزاری این مراسم نمایشگاه کتاب با تخفیف ۳۰ درصد برای خرید علاقمندان برپا شده بود.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha