شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام محمد بارانی - مهدیشهر

حوزه/ حجت‌الاسلام بارانی گفت: در جامعه‌ای که امربه‌معروف فراموش شود، جای ارزش‌ها و ضد ارزش تغییر می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از سمنان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، نشست ماهانه شورای امربه‌معروف و نهی از منکر مجتمع آموزشی دانشگاه علوم پزشکی سمنان در دفتر رئیس دانشکده پزشکی برگزار شد.

در ابتدای جلسه معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با بیان روایتی به تبیین ضرورت امربه‌معروف و وظایف بخش‌های مختلف دانشگاه در این زمینه پرداخت.

حجت‌الاسلام محمد بارانی افزود: در جامعه‌ای که مردم امربه‌معروف و نهی از منکر را فراموش کنند از جهت فرهنگی به‌تدریج، مردم نسبت به امور ارزشی، بیگانه و جاهل می‌شوند.

وی تصریح کرد: اگر امربه‌معروف فراموش شود به‌تدریج ممکن است ضد ارزش‌ها را ارزش و ارزش‌ها را ضد ارزش به‌حساب آورند و مورد هنجارها و ناهنجاری‌ها کاملاً بی‌خیال و غیر حساس خواهند شد.

در ادامه این جلسه نیز حاضرین ضمن بررسی مصوّبات جلسه قبل، بررسی و پیگیری‌ها انجام‌شده را مطرح نمودند.

همچنین با توجه به اینکه یکی از مصوبات جلسات گذشته شورای امربه‌معروف و نهی از منکر مجتمع، شناسایی و تجلیل از دانشجویان برتر سه دانشکده بود، لذا از چهار دانشجوی منتخب به‌ نام‌های فاطمه سادات موسوی (رشته پزشکی)، زهرا آقا نسب (رشته پزشکی)، دیبا شریفی (رشته کاردرمانی) و نیره حقگو (رشته پرستاری)  از سوی روسای محترم دانشکده‌ها تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha