پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه محمود آباد

حوزه/ حجت الاسلام موسوی با بیان این که دشمنان می خواهند با فشارهای اقتصادی ملت ایران را تسلیم خواسته های نامشروع خود کنند، گفت: این ملت با بصیرت و انقلابی با قدرت در برابر توطئه ها و دشمنی های آنها خواهند ایستاد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید داود موسوی، امام جمعه محمود آباد، امروز در نشست شورای اداری این شهرستان به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری اشاره کرد و آن را مسیری روشن برای پیشرفت کشور در گام دوم دانست.

وی با بیان این که مقام معظم رهبری در این بیانیه راهبردی جوانان کشور را مخاطب خود قرار دادند، افزود: بهره گیری از توان و ظرفیت بالای نسل جوان در عرصه ها و صحنه های مختلف کشور می تواند عامل رشد و تعالی کشور باشد.

حجت الاسلام موسوی با تأکید براین که مسئولان در دهه پنجم انقلاب نواقص موجود در کشور را اصلاح کنند، خاطرنشان کرد: اصلاح این نواقص و بهره گیری از توان و ظرفیت بالای نسل جوان در عرصه های مهم مدیریتی کشور می تواند راه حل برون رفت از بسیاری از مشکلات باشد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه امروز مردم در یک شرایط نامناسب اقتصادی قرار دارند که نیازمند است مسئولان برای رفع این مشکلات فکر اساسی کنند، بیان داشت: انتظار از مسئولان این بود پس از آن حضور حماسی و بی نظیر مردم در 22 بهمن شاهد اقدامات اساسی در برخورد با گرانی ها در کشور باشیم.

امام جمعه محمود آباد با اشاره به این که ظرفیت های بسیار بالایی در بخش های مختلف کشورمان وجود دارد که نیازمند مدیریت صحیح است، تصریح کرد: مسؤولان با مدیریت جهادی و تفکر انقلابی می توانند شرایط و وضعیت امروز را به خوبی مدیریت کنند.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که دشمنان می خواهند با فشارهای اقتصادی ملت ایران را تسلیم خواسته های نامشروع خود کنند، بیان داشت: این ملت با بصیرت و انقلابی با قدرت در برابر توطئه ها و دشمنی های آنها خواهند ایستاد.

امام جمعه محمود آباد با اشاره به این که در هشت سال دفاع مقدس علیرغم همه مشکلات و فشارهای سیاسی و اقتصادی اما کشور به خوبی مدیریت شد چون تفکر و مدیریت جهادی و انقلابی در مسئولان وجود داشت، تصریح کرد: امروز تنها راه برون رفت از مشکلات فعلی سرلوحه قرار دادن همین نوع تفکر در مسئولان است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مسئولان باید بیش از پیش رهنمودهای مقام معظم رهبری را نصب العین قرار دهند، خاطرنشان کرد: تحقق مطالبات رهبری در بخش های مختلف کشور می تواند کشور را در مسیر رشد و تعالی سوق دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha