شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بینش مطهری

حوزه/ اولین مرحله از دوره تربیت مربی و معلم طرح بینش مطهر با حضور ۱۸۰ داوطلب در استان خوزستان رو به پایان است که إن‌شاءالله دومین مرحله آن در فروردین‌ماه سال ۹۸ اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام ایمان کسایی، مسئول طرح بینش مطهر استان خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با بیان اینکه طرح بینش مطهر هم‌اکنون به‌صورت هم زمان در پنج شهر خوزستان در حال برگزاری است، اظهارداشت: اولین مرحله دوره تربیت مربی و معلم طرح بینش مطهر که شامل سه کتاب از این طرح می‌باشد در پنج شهر اهواز، بهبهان، رامهرمز، شوش و دزفول استان خوزستان به‌طور هم‌زمان در حال اجرا می‌باشد.

وی با اشاره به مزیّت‌های این دوره، گفت: یکی از مهم‌ترین مزیت‌های دوره تربیت مربی و معلم طرح بینش مطهر، معرفی افراد برتر این دوره به دانشگاه فرهنگیان و مدارس راهیان کوثر به‌عنوان استاد و معلم می‌باشد.

مسئول بینش مطهر استان در ادامه گفت: با رایزنی‌های انجام شده با سپاه پاسداران افرادی که صلاحیت لازم را در پایان این دوره را کسب نمایند به‌عنوان پژوهشگر به سپاه استان معرفی می‌شوند.

حجت‌الاسلام کسایی با بیان اینکه دوره تربیت مربی و معلم طرح بینش مطهر، در یازده مرحله تنظیم شده است، اضافه کرد: اولین مرحله از دوره تربیت مربی و معلم، با حضور ۱۸۰ داوطلب در حال برگزاری می‌باشد که در آن سه کتاب «آزادی انسان»، «آزادی بندگی» و «خدا در زندگی انسان» تدریس می‌شود.

وی در ادامه افزود: دومین مرحله از دوره تربیت مربی و معلم طرح بینش مطهر برای ۳۰ نفر از داوطلبین این دوره در اهواز در حال برگزاری می‌باشد.

مسئول طرح بینش مطهر خوزستان، در پایان گفت: إن‌شاءالله پس از اتمام مرحله اول این دوره بلافاصله ثبت‌نام مرحله دوم طرح بینش مطهر را آغاز خواهیم کرد که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، دومین مرحله آن در فروردین‌ماه سال ۹۸ اجرا می‌شود.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha