سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: جایگاه رفیع آیت الله مومن در حوزه علمیه و همچنین مجلس خبرگان رهبری از آغاز تشکیل این مجلس تاکنون و شورای نگهبان نشانه‌ی حرمت و مقام علمی و عملی او در چشم علمای بزرگ و اساتید انقلابی و روحانیون کشور است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در پی درگذشت عالم ربانی حضرت آیت الله محمد مومن، عضو فقهای شورای نگهبان را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح این زیر می باشد:

بسم‌‌الله‌الرحمن‌الرحیم

إذا مات العالم ثلم فی الإسلام ثَلمة لایسدّها شیء

با تأسف و اندوه فراوان، خبر رحلت فقیه مجاهد و اسوه‌ی اخلاق مرحوم حضرت آیت الله آقای حاج شیخ محمد مومن رضوان‌الله علیه را دریافت کرد. این عالم عالیقدر از جمله‌ی شخصیت‌های وارسته ای بود که در سراسر عمر با برکت، گام های زیادی در ترویج و نشر اسلام ناب محمدی و معارف نورانی اهل بیت علیهم السلام برداشت است.

جایگاه رفیع ایشان در حوزه علمیه و همچنین مجلس خبرگان رهبری از آغاز تشکیل این مجلس تاکنون و شورای نگهبان نشانه‌ی حرمت و مقام علمی و عملی او در چشم علمای بزرگ و اساتید انقلابی و روحانیون کشور است.

اینجانب فقدان این عالم پرهیزگار را به ساحت قدس ولی الله الاعظم عجل‌الله فرجه الشریف، مقام معظم رهبری، مراجع عظام، حوزه‌های علمیه، شاگردان آن فقیه عالی قدر، فرزندان مکرشان و عمومی ارادتمند به ایشان تسلیت گفته و غفران و رحمت الهی را برای آن فقید سعید مسألت دارم.

سید علیرضا عبادی
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند
انتهای پیام/م

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha