جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: امیدواریم که در سالهای آینده بتوانیم از نظر کمّی و کیفی مدارس و مراکز دینی در شهرستان بیجار را توسعه دهیم، زیرا استعدادهای بسیار خوبی در این منطقه از استان کردستان وجود دارد که باید آنها را جذب نماییم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی، صبح امروز در دیدار با حجت الاسلام علی مرادی؛ امام جمعه بیجار، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت درسی و آموزشی طلاب مدرسه سفیران هدایت این شهرستان، اظهار داشت: خوشبختانه طلاب با استعداد بسیاری در سطح این شهرستان داریم که این مایه دلگرمی برای تمامی دلسوزان نظام می باشد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: طلبه هایی که در دو مدرسه علمیه امام صادق(ع) و مدرسه سفیران هدایت این شهرستان در حال تحصیل هستند، بی شک در آینده به مبلغین مجرب خوبی برای جامعه اسلامی مبدل خواهند شد.

این استاد حوزوی در ادامه سخنان خود بیان داشت: علیرغم برخی از کمبودهای کمی و کیفی در سطح شهرستان، ولی با این وجود مدارس علمیه در این مدت رشد بسیار خوبی داشته اند و سطح علمی طلاب هر سال نسبت به سال گذشته رشد بهتری دارد.

وی با اشاره به اینکه اساتید حوزوی خوبی در این شهرستان در حال تدریس می باشند، افزود: با وجود اساتید خوب و با علمی همانند حجت الاسلام حکمت حکیمی فر؛ مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) بیجار و دیگر اساتید، بی شک روحانیون و علمای بزرگی در این دیار رشد و نمو خواهند کرد.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: از حضرتعالی هم درخواست داریم که به صورت منظم با طلاب این شهرستان دیدار داشته باشید، تا مایه دلگرمی و امید بیشتر آنان به تحصیل گردد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: علیرغم اینکه کردستان استانی مرزی است و به صورت مستقیم در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان قرار دارد، ولی خوشبختانه روحانیت این خطه تاکنون توانسته اند بسیاری از این توطئه ها را خنثی سازند که این کاری ارزنده و در خور تقدیر می باشد.

این استاد حوزوی ادامه داد: امیدواریم که در سالهای آینده بتوانیم از نظر کمی و کیفی مدارس و مراکز دینی در شهرستان بیجار را توسعه دهیم، زیرا استعدادهای بسیار خوبی در این منطقه از استان کردستان وجود دارد که باید آنها را جذب نماییم.

حجت الاسلام محمودی در پایان سخنان خود گفت: در بسیاری از حوزه های علمی و تحقیقاتی، طلاب شهرستان کارهای مهمی در دست انجام دارند که امیدواریم این حرکت باعث توسعه و تبیین بیشتر دین در سطح جامعه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha