چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
 تصاویر کمتر دیده شده از مرحوم آیت الله مومن

حوزه/ نماينده مردم گيلان در مجلس خبرگان رهبري با انتشار پیامی درگذشت آیت‌الله مؤمن از فقهای شورای نگهبان و عضو مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از رشت، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا رمضانی گیلانی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، با انتشار پیامی درگذشت آیت‌الله مؤمن از فقهای شورای نگهبان و عضو مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

متن پیام نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به این شرح است:

انا لله وانا الیه راجعون

خبر درگذشت حضرت آیت‌الله مؤمن «قدس سرّه» فقیه و استاد علم و معرفت و تقوی موجب تأثر فراوان گردید، شخصیت تکلیف مداری که سلوک معنوی، انجام به وظایف دینی و انقلابی و دفاع از نظام و رهبری در این عالم ربانی موج می‌زد.

وی از ارکان شورای نگهبان و مجلس خبرگان بود که سایه سنگین فقدان آن به‌وضوح قابل‌لمس بوده در حقیقت نظام یکی از پشتوانه‌های فکری در اعتقاد به حکومت دینی و ولایی خود را از دست داد.

بی‌شک حیات علمی و معنوی، ساده زیستی بی‌تکلف، ادب، احترام و اطاعت از ولی‌فقیه زمان این عالم بزرگ و فقیه مجاهد می‌تواند الگوی شفاف و مناسب برای طلاب و فضلای حوزه‌های علمیّه باشد.

این ضایعه مؤلمه را به حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظّم رهبری، حوزه‌های علمیّه و همکاران خود در مجلس خبرگان رهبری، شاگردان ساعی و خاندان آن فقید سعید تسلیت عرض نموده و برای ایشان حشر با اولیاءالله و برای بازماندگان معزّز صبر و اجر از درگاه ربوبی مسئلت می‌نمایم.

رضا رمضانی

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha