جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اردو

حوزه/ مسئول واحد فرهنگی معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان از اردوی دو روزه سیاسی-آموزشی ۴۰ نفر از مربیان سیاسی حوزه علمیه اصفهان خبر داد.

حجت الاسلام مجتبی امیریان  در گفت وگو با خبرنگار  خبرگزاری «حوزه» در اصفهان اظهار کرد:همزمان با چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، چهل نفر از طلاب استان از نهاد های انقلاب اسلامی در تهران دیدار می کنند.

وی در مورد اهداف این سفر ابراز کرد: نظر به صلاحدید مسئولین حوزه علمیه اصفهان، همزمان با پایان دوره اول تربیت مربی سیاسی، دانش پژوهان این دوره برای آشنایی با نهادها وموسسات انقلاب به تهران اعزام شدند.

استاد حوزه علمیه اصفهان در مورد برنامه های این سفر اذعان داشت: طلاب اعزامی در این سفر ضمن بازدید از موسسه کیهان و مجلس شورای اسلامی ،جلساتی را نیز با مدیر مسئول موسسه کیهان و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواهند داشت و در مورد مباحث مختلف به بحث و گفتگو خواهند نشست.

وی در مورد سایر برنامه ها افزود:زیارت مرقد شریف بنیان گذار انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با اهداف امام خمینی(ره)،بازدید از موزه عبرت ها، باغ موزه، زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام، زیارت حضرت معصومه سلام الله علیها و دیدار با برخی از مسئولین از دیگر برنامه های طلاب اعزامی اصفهانی می باشد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha