پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با جانباز ۷۰ درصدی

حوزه/نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:بسیاری از آسیب هایی که به خانواده ها وارد شده، فضای مجازی آن را تشدید کرده است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، در دیدار با ایمان بنیادی جانباز 70 درصدی که در سال 88 در حادثه انفجار مسجد علی ابن ابيطالب زاهدان قطع نخاع شد ضمن تبریک روز مادر به همه زنان اظهار داشت: والده ما انسان عادلي بود که از غیبت پرهیز می کرد و اجازه نمی داد کسی غیبت کند و آن قدر با قرآن انس داشت که اخوی بزرگ ما که منبری بود هرگاه آیه ای از قرآن تلاوت می کرد ایشان بیان می کرد آیه در کجای قرآن  قرار دارد و من به جز جنبه مادری مرید او بودم.

وی با اشاره به اینکه امروزه گاهی به خاطر شرایط زندگی بسیاری از نزاع های خانواده ها بر سر پول و مال است، بیان داشت: ما در حالی بزرگ شده بودیم که نمی دانستیم آنچه در زندگی ما بود از آن پدر بود یا مادر و هیچگاه این موضوعات مطرح نبود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: بعدها متوجه شدیم بيشتر چیزها از آن مادر است، آنها فرشته بودند بیش از آنچه مادر برای ما باشند بنده به شدت مرید  بودم البته پدر هم خصوصیات خاصی داشت.

حجت الاسلام  و المسلمین عبادی با بیان اینکه پدر هم در راستای ارزش های دینی- تبلیغاتی تلاش هایی برای ترویج اسلام کردند و توفیقاتی که هست از دعای خیر پدر و مادر است، گفت: امروز شرایط تغییر کرده و فتنه های آخرالزمان فراگیر شده است.

وی بیان داشت: بسیاری از آسیب هایی که به خانواده ها وارد شده، فضای مجازی آن را تشدید کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه خدا انقلاب را در فضای خاصی قرار داد، گفت: اگر در سال 57 انقلاب به پیروزی نمي رسید ممکن نبود دیگر در جهان اسلام، ایران باقی بماند و ناموس بی معنا بود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی متذکر شد: کارشناسان آنها گفته بودند ایران جزیره برای غرب است اما ما توانستیم از عهده دشمنان برآییم و قدرت انقلاب را آنطور که باید معرفی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر انقلاب نمي شد ایران مانند فلسطین بود و به خاطر وجود انقلاب باید سجده شکر به جای آوریم.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha