شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 481833
۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷
مدیر حوزه علمیه یزد

برنامه پنج ساله حوزه علمیه یزد صبح امروز با حضور مدیر و معاونین مرکز مدیریت استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، برنامه پنج ساله حوزه علمیه یزد صبح امروز با حضور مدیر و معاونین مرکز مدیریت استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس در این نشست با تاکید بر اینکه حوزه علمیه استان یزد باید در جهت رسیدن به اهداف برنامه پنج ساله حوزه، تمام تلاش خود را به کار بگیرد گفت: این مسئله زمانی به نتیجه خواهد رسید که تمام مجموعه با همکاری و همفکری یکدیگر فعالیت کنند و در راستای رسیدن به اهداف اصلی حوزه های علمیه تلاش کنند.

مدیر حوزه علمیه استان یزد اضافه کرد: بدون شک اگر بتوانیم برنامه پنج ساله حوزه علمیه استان را به خوبی اجرا کنیم، گامی بلند در راستای رسیدن به اهداف بلند مدت حوزه های علمیه برخواهیم داشت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از فعالیت هایی که باید مد نظر حوزه علمیه قرار گیرد، تربیت و پرورش طلاب انقلابی با روحیه بسیجی است خاطر نشان کرد: این روحیه به صورت کم و بیش در سطح شهر و در حوزه های علمیه مشاهده می شود ولی نکته ای که در این خصوص باید توجه شود این است که دشمن در طول این سال ها نسبت به کم رنگ کردن روحیه بسیجی و انقلابی در جامعه و حوزه های علمیه تلاش خود را به کار بسته است.

این مقام مسئول تصریح کرد: ما در حوزه های علمیه باید به گونه ای عمل کنیم که طلاب انقلابی و بسیجی تربیت شوند و آنها نیز بتوانند به عنوان مبلغ، آن را در سطح جامعه انتشار دهند.

مدیر حوزه علمیه استان یزد با اشاره به اینکه دشمن توسط فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و القای شبهات فراوان، قصد دارد تا مردم را از نظام و انقلاب دور کند تصریح کرد: ما در حوزه های علمیه باید به شکلی عمل کنیم که طلاب و روحانیون بتوانند پاسخگوی شبهات و سوالات مردم باشند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha