پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شکلات های فررو تا دو سه سال آینده، تماما گواهینامه حلال دریافت خواهند کرد

حوزه/ مدیر شکلات سازی ایتالیایی فررو، یکی از معروف ترین شرکت های شکلات سازی در اروپا برای نخستین بار رسما به حلال بودن محصولاتش اذعان کرده و گفته تا دو سه سال آینده تمامی محصولات این شرکت حلال خواهند شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از salaamgateway، شرکت ایتالیایی شکلات فررو، یکی از معروف ترین شرکت های شکلات سازی در اروپا ضمن با اعلام اینکه هم اکنون 19 مورد از 33 محصولات تولید شده در این شرکت  گواهینامه حلال دارند، گفت: این رقم افزایش یافته و تا دو سه سال آینده تمامی محصولات آنان حلال خواهد شد.

معتاز عبدالطیف، مشاور حقوقی عمومی کشورهای خلیج در فررو ضمن مصاحبه با خبرنگاران گفت: ما تنها چند کارخانه داریم که گواهینامه نگرفته اند و در یکی دو سال آینده آن ها نیز حلال خواهند شد.

عبدالطیف ضمن بیان اینکه تمامی محصولات فررو در خاورمیانه هم اکنون حلال هستند گفت: ما هم اکنون کارخانه تولید شکلات در خاورمیانه نداریم اما محصولات تولید شده در لهستان و ایتالیا که به خاورمیانه فرستاده می شوند همگی گواهینامه حلال دارند. نه تنها مواد مصرفی بلکه خط تولید و پروسه شکلات سازی نیز باید حلال باشد.

وی افزود: ما به عنوان یک شرکت، حلال شدن را پیش بینی کرده بودیم و می دانستیم که دیر یا زود باید به آن بپیوندیم، به همین سبب نیز این پروسه را شروع کرده و به طور جهانی پیش رفتیم. بسیاری از مشتریان ما در کشورهایی چون اندونزی و غیره تقاضای محصول حلال داشتند.

 

براساس آخرین گزارش سالانه شرکت شکلات سازی فررو هم اکنون 25 کارخانه فعال دارد. این نخستین باری است که این شرکت شکلات سازی که محصولات مختلفی از جمله نوتلا، فررو روچر، کیندر، تیک تک و بسیاری محصولات متنوع دیگر را تولید می کند رسما به حلال بودن محصولاتش در یک دهه گذشته اذعان می کند.

در وب سایت این شرکت تنها دیده می شود که محصولات آن ها در برخی نقاط جهان از جمله طعم های شکلات تیک تک دارای گواهینامه کوشر و حلال هستند، گفته می شود فررو به بیش از 170 کشور مختلف شکلات صادر می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha