جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عباس زاده

حوزه/ معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از اجرای طرح آرمش بهاری در ۵۵ بقعه متبرکه این استان خبر داد .

حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خرّم آباد، با اشاره به اینکه هر ساله همزمان با فرا رسیدن بهار طبیعت و حضور گردشگران و مسافران در مناطق مختلف طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه سراسر کشور اجرا خواهد شد، گفت: در استان لرستان نیز این طرح از 28 اسفند ماه آغاز و تا 14 فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه استان لرستان در سالهای اخیر از استان های موفق در اجرای طرح آرامش بهاری بوده، اظهار داشت: طرح آرامش بهاری در استان لرستان علاوه بر بقاع متبرکه در ورودی قلعه تاریخی فلک الافلاک برای مسافران و گردشگران نوروزی اجرا خواهد شد به طوری که هر ساله اجرای این طرح در این مکان تاریخی با استقبال خوب و چشمگیر گردشگران روبرو است.  

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان با اشاره به اینکه طرح آرامش بهاری با همت مبلغان در غرفه های متعددی برای مسافران اجرا خواهد شد، خاطرنشان کرد: مبلغان با استقرار در خیمه های معرفت و غرفه های عفاف و حجاب،مشاوره وقف،پاسخگویی به مسائل شرعی،امر به معروف و نهی از منکر،قرآن بخوان جایزه بگیر و ... به مسافران خدمات دینی و فرهنگی را ارائه خواهند داد.

حجت الاسلام عباس زاده در پایان از برگزاری مسابقات قرآنی مرحله استانی خبر داد و گفت: این مسابقات نیز با شرکت قریب به 9 هزارو 500 نفر از خواهران و برادران هفته دوم اسفند برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان در صورت کسب حد نصاب نمره این آزمون گواهینامه قرآنی دریافت خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha