چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مدیر مدرسه علمیه رضویه شیراز

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه رضویه شیراز، تضعیف روحانیت را تضعیف اسلام دانست و گفت: روزی که مردم به روحانیت پشت کنند اسلام از دست خواهد رفت، بنابراین تکلیف بسیار بزرگ الهی بر گردن طلاب و روحانیون است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام جاوید، شامگاه دوشنبه در مراسم تلبس طلاب مدارس علمیه شیراز که در حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه طلاب و روحانیون در مرحله نخست باید به تهذیب خود بپردازند، اظهار داشت: باید خود را به دنیا عرضه کنیم و به دنیا بفهمانیم روحانی و مربی جامعه هستیم.

وی، تضعیف روحانیت را تضعیف اسلام دانست و افزود: روزی که مردم به روحانیت پشت کنند اسلام از دست خواهد رفت، بنابراین تکلیف بسیار بزرگ الهی بر گردن طلاب و روحانیون است.

مدیر مدرسه علمیه رضویه شیراز خاطرنشان کرد: مقام مغظم رهبری فرمودند همان گونه که انبیا الهی(ع) به دنبال ایجاد حیات طیبه بوده اند، مهمترین وظایف طلاب نیر همین مسیر و هدف انبیای الهی (ع) باید باشد.

 حجت الاسلام جاوید در پایان عنوان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند کار روحانیت ادامه کار انبیای الهی(ع) است و نگاه نیز باید این گونه باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha