جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حوزه

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد گفت: جای بسی خرسندی است که بانوان حوزوی با تأسی از سرور بانوان، اسوه مکارم و فضایل، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)‌ در تمام عرصه های فرهنگی،آموزشی و پژوهشی برای تحقق اهداف متعالی اسلام فعالیت می کنند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمدکارگر شورکی در پیامی به بانوان طلبه استان یزد میلاد پربرکت حضرت فاطمه زهرا(س) را تبریک و تهنیت گفت.

در این پیام که با سوره کوثر آغاز شده، آمده است: بیستم جمادی الثانی مصادف است با تولد سرور زنان دو جهان،  ام‌ابیها، حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)، بانویی که اسوه زهد و تقوا ، سرآمدعلم و حلم و پیوند دهنده حلقه نبوت و ولایت است.

در ادامه می خوانیم: مقام معظم رهبری (مدظله العالی)‌ در شأن والای حضرت زهرا(سلام الله علیها) فرمودند: «شخصیت زهرای اطهر(سلام الله علیها) در ابعاد سیاسی، اجتماعی و جهادی، شخصیت ممتاز و برجسته‌ای است، به طوری که همه زنان مبارز و انقلابی و برجسته سیاسی عالم، می‌توانند از زندگی کوتاه و پر مغز ایشان درس بگیرند.»
 

این پیام می افزاید: جای بسی خرسندی است که بانوان حوزوی با تأسی از سرور بانوان، اسوه مکارم و فضایل، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)‌ در تمام عرصه های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی برای تحقق اهداف متعالی اسلام فعالیت می کنند و امید است درسالی که پیش‌روست، بانوان حوزوی استان یزد  همچون گذشته در مسیر خدمت به اسلام و مسلمین موفق و سربلند باشند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد ابراز کرد:  این  میلاد فرخنده و با سعادت  را به همه بانوان کشور به ویژه طلاب، اساتید و همکاران حوزوی، تبریک و تهنیت عرض کرده  و از خداوند متعال توفیق روزافزون برای همه خادمان به اسلام و انقلاب  و رهروان سیره جاودانه حضرت زهرا (سلام الله علیها)‌ مسئلت می کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha