جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام علیرضا حبیبی مسئول گروه جهادی، تبلیغی صف

حوزه/ مسئول گروه جهادی تبلیغی صف با اشاره به اینکه حضور طلاب جهادی در مناطق محروم و روستاهای دور دست موجب دلگرمی و ایجاد روحیه امید در مردم است، گفت: حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی مسئولین از حرکت های خود جوش و جهادی موجب تقویت اصل انقلاب خواهد بود.

حجت الاسلام علیرضا حبیبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه، ضمن عرض تبریک بمناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، با تمسک به آیه46 سوره سبأ که می فرماید:« قُلْ إِنَّمَا أَعِظُكُمْ بِوَاحِدَةٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَى وَفُرَادَى...» بگو که من به یک سخن شما را پند می‌دهم و آن سخن این است که شما خالص برای خدا دو نفر دو نفر با هم یا هر یک تنها قیام کنید...»، گفت: گروه های جهادی تبلیغی نمونه تشکیلاتی و الهام یافته از دستورات قرآن می باشد.

مسئول گروه جهادی تبلیغی صف با اشاره به اینکه امیرالمومنین(ع) فرمودند:« طَبِيبٌ دَوَّارٌ بِطِبِّهِ »پيامبر(ص) طبيبى است كه براى درمان بيماران سيّار است، افزود: سیره سیاسی و اجتماعی اهل بیت(ع)، حضور مستمر در بین اقشار مختلف جامعه خصوصا مستضعفین و محرومین بوده است.

وی با بیان اینکه حضور حضرات معصومین(ع) در بین مردم موجب رشد ایمانی افراد و همچنین حل مشکلات معیشتی و اجتماعی جامعه بوده است، گفت: حرکت گروه های جهادی تبلیغی و حضور مستمر آنان در مناطق محروم الهام گرفته از سیره اهل بیت(ع) است.

حجت الاسلام حبیبی با اشاره به اینکه ایجاد تشکیلات اجتماعی جهت حفظ معارف دینی و دستگیری از نیازمندان جامعه مورد سفارش اهل بییت(ع) بوده، اظهار کرد: رویکرد ما الگو گرفتن از سیره ائمه(ع)، تربیت نسل جوان جامعه و ارتقاء سطح فرهنگی مناطق محروم می باشد.

مسئول گروه جهادی تبلیغی صف با اشاره به اینکه خدمت رسانی به مناطق محروم از اولین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی بفرمان حضرت امام(ره) در دستور کار تمامی دلسوزان و حوزه های علمیه قرار گرفت،‌ افزود: گروه های جهادی تبلیغی مایه افتخار حوزه انقلابی هستند.

حجت الاسلام حبیبی با بیان اینکه مقام عظمای ولایت فرمودند «حضور طلاب در خدمات رسانی به مردم، مدرسه سازی، بیمارستان سازی، کمک به مردم هنگام حوادث و دیگر عرصه ها، نیروهای مردمی را نیز به صحنه می آورد و منشأ خدمات خواهد شد»، گفت: حضور روحانیت در مناطق محروم باید هدایت گر و نیز میدانی  برای خدمات اجتماعی باشد.

وی در پایان با اشاره به اینکه حضور طلاب جهادی در مناطق محروم و روستاهای دور دست موجب دلگرمی و ایجاد روحیه امید در مردم است، گفت: حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی مسئولین از حرکت های خود جوش و جهادی موجب تقویت اصل انقلاب خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha