پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مادر

حوزه/ همایش «گلدانی برای مادر» در شب میلاد حضرت زهرا(س)، با هدف تکریم همسر، مادران و خواهران شهدا، در آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان،  حجت الاسلام رحمت الله اروجی، شب گذشته همایش «گلدانی برای مادر»، اظهار کرد: یکی از دسیسه های امروز دشمن هجوم به مقام مادران است.

وی افزود: مفتخریم که پیرو دختر رسول خدا(ص) و ام ابیها هستیم و باید این افتخار را در جامعه فریاد بزنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به حلول سال 98 همزمان با میلاد حضرت علی(ع) گفت:همزمانی این ایام با میلاد معصومین را مبارک است،ما از حضرت زهرا(س) ایثار و از خودگذشتگی است، باید از رفتار و عمل حضرت زهرا درس بگیریم.

وی گفت:با دسیسه های دشمنان اسلام و قرآن, درس های مکتب اهل بیت و معارف اسلام ناب  که متعدد بوده، در حال تبدیل و تغییر است و دشمن به دنبال آسیب وارد کردن به مفاهیم ارزشمند آن هستند.

حجت الاسلام اروجی تاکید کرد: هر چه از کار خیر انجام دهیم خدا واقف است، ما پیرو منطق حضرت زهرا هستیم و سوره توحید در شان خانواده امیرالمومنین است.

وی افزود: نظام اسلامی و مکتب اسلام ناب در اوج ظفرمندی است و صبر و مقاومت آحاد مردم و بخصوص جبهه مقاومت در حال ثمربخشی است و قله پیروزیهای بزرگ نزدیک است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه حضرت زهرا(س) شهیده راه ولایت است و ما هم باید پیرو ولایت باشیم تا هرچه زودتر پیروزیهای جبهه اسلام ناب محقق شود و ان شاءالله چشممان به نور وجود امام زمان روشن شود.

برپایه این گزارش، در این همایش، قرعه کشی مسابقه قرآنی چلچراغ که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار شده بود، انجام و به چهل نفر کمک هزینه سفر مشهد و چهل نفر دیگر نیز هدایای نقدی و غیرنقدی دریافت کردند.

پیش از این همایش، غبارروبی امامزاده هاشم بن علی بن ابیطالب(ع) نیز با حضور حجت الاسلام اروجی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha