پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جلسه نظام وظیفه

حوزه/ مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه گیلان، تسهیل شرایط اخذ معافیت تحصیلی طلاب و انجام وظیفه عمومی توسط آنها را امری مهم دانست و تصریح کرد: وظیفه ما این است تا با به روز رسانی فرآیندها و ایجاد راهکارهای جدید، پیچ و خم های اداری که وقت گیر هم هستند را حذف کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در رشت، نشست تعاملی با محوریت معافیت تحصیلی طلاب و روحانیون گیلان، با حضور مسئولین حوزه و معاونت نظام وظیفه عمومی گیلان برگزار شد.

حجت الاسلام علیرضا حسین پور مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه گیلان در گفتگو با خبرنگار «حوزه» گفت: هدف از برگزاری این جلسه که با حضور رئیس اداره تحصیلی و خروج از کشور معاونت وظیفه عمومی برگزار شد، بحث و بررسی راه های تسهیل فرآیند صدور معافیت تحصیلی طلاب بود.

وی با اشاره به ضرورت توجه به بخشنامه های ابلاغی جدید در حوزه نظام وظیفه خاطرنشان کرد: وضعیت نظام وظیفه و صدور معافیت تحصیلی مسئله ای مهم و تأثیر گذار در آینده طلاب است و موارد متعددی مشاهده شده که به دلیل بی اطلاعی طلاب و یا مسئولین مربوطه نسبت به آئین نامه های جدید و راهکار های متناسب با شرایط هر شخص، مشکلاتی در ادامه تحصیل فرد به وجود آمده و فاصله تحصیلی و یا معضلات دیگر را در پی داشته است، لذا در این نشست قوانین و بخشنامه های جدیدی که در حوزه معافیت تحصیلی ابلاغ شده جهت هماهنگی های بیشتر مورد بررسی قرار گرفت.

مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه گیلان تسهیل شرایط اخذ معافیت تحصیلی از سوی طلاب و  انجام وظیفه عمومی توسط آنها را امری مهم دانست و تصریح کرد: وظیفه ما این است تا با به‌روز نمودن فرآیندها و ایجاد راهکارهای جدید، پیچ و خم های اداری که وقت گیر هم هستند را حذف کنیم تا طلاب عزیز دغدغه و هدر رفت وقت کمتری در این مسیر داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha