جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم مدرسی ، نایب رئیس شورای حوزه علمیه یزد

حوزه/ نائب رئیس شورای حوزه علمیه یزد گفت: تخریب شخصیت آیت الله جزایری توسط دشمنان نشان از فعالیت ارزشمند ایشان در حوزه های علمیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم مدرسی، نائب رئیس شورای حوزه علمیه یزد، صبح امروز در جشن تلبس طلاب استان یزد که در دفتر ایشان برگزار شد، با اشاره به اهمیت توجه به این لباس ارزشمند گفت: با توجه به این که بیش از 95درصد مردم دین خود را از حوزه های علمیه دریافت می کنند و این لباس ارزشمند، پرچم دفاع از اسلام و تشیع است پس باید به آن توجه بسیاری شود.

این مقام مسئول افزود: ارزش لباسی که روحانیون بر تن دارند بسیاری زیاد است و خدایی نکرده نباید نسبت به این لباس بی توجهی، بی اعتنایی و یا بی احترامی صورت گیرد.

وی اضافه کرد: روحانیون و طلاب خدمتگزار دین، مجری اهداف رسول الله(ص)، مدافع ارزش‌های اسلامی و دفاع از آرمان‌های شیعی هستند و باید در این مسیر به شکلی عمل کنند که بتوانند افرادی شایسته در مسیر سربازی امام زمان(عج) باشند.

حجت الاسلام والمسلمین مدرسی خاطر نشان کرد: مسئله ای که فقط در بین شیعیان ایرانی وجود دارد این است که جلودار فکریشان، دارای یک لباس شاخص و معین است.

نائب رئیس شورای حوزه علمیه یزد با اشاره به اینکه امروزه دشمن هدفش را تخریب بزرگان حوزه های علمیه قرار داده است گفت: یکی از نمونه های بارز هجوم دشمنان در راستای تخریب بزرگان حوزوی را می توان آیت الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان نام برد که پس از قریب به 30 فعالیت بسیار خوب در این استان مورد هجوم قرارگرفته که قصد تخریب ایشان را دارند.

وی ادامه داد: فقط کافی است که شما به خدماتی که در طول سال های مدیریت آیت الله جزایری در استان خوزستان بنگرید می بینید که چه خدمات ماندگاری از سوی ایشان صورت گرفته و با توجه به اینکه دشمن تاب و تحمل این چنین مسائلی را ندارد، دنبال تخریب شخصیت و فعالیت های ایشان در طول مدیریتشان است.

حجت الاسلام والمسلمین مدرسی تصریح کرد: بدون شک هر کس در راستای تبلیغ علوم دینی تلاش کند، دشمنان بسیاری خواهد داشت که دنبال تخریب‌شان خواهند بود.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha