سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

حوزه/ مديرکل تبليغات اسلامي مازندران به بيانيه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: بيانيه گام دوم رهبر معظم انقلاب نقشه راه مسئولان و امت بصير ايران اسلامي است و بايد همه به سفارشات معظم له در اين بياينه توجه داشته باشند و آن را به عنوان يک راهبرد اصلي براي فعاليت هاي خود لحاظ کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ناصرشکريان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در همايش تجليل از بانوان عرصه تبليغ و جمعي از مادران شهداء گفت: امروز انقلاب اسلامي و دستاوردهاي آن بايد براي جامعه اسلامي و بويژه نسل جوان جامعه تبيين شود و نقش مبلغان در اين حوزه امري اجتناب ناپذير است.

وی با تبريک بمناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر، اظهار کرد: تبليغ دين خدا يکي از افتخارات ارزشمندي است که خود خداي متعال نصيب مبلغين کرده و بايد براي اين راه پربهجت و گرانبها تلاش و همت داشت.

حجت الاسلام شکریان در ادامه با اشاره به برخي ويژگي هاي دخت نبي مکرم اسلام حضرت زهرا سلام(س) افزود: ولايت مداري حضرت صديقه طاهره حضرت زهرا مهم ترين ويژگي اين بانوي شهيده عالم است که در راه ولايت به شهادت مي رسد و بايد امروز الگوي همه زنان و بانوان جامعه اسلامي باشد.

وی در بخش ديگري از سخنان خود به موضوع اهميت تبيين اسلام ناب در جوامع اسلامي اشاره و تصريح کرد: امروز جمهوري اسلامي تنها پرچم دار اسلام ناب در جهان است و اين به برکت پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي است و مبارزه با استعمار و استکبار افتخار بزرگي است که نصيب جمهوري اسلامي شده و اين گفتمان در جهان در حال گسترش و ترويج است.

عضو شوراي فرهنگ عمومي مازندران در ادامه به موضوع عفاف و حجاب در جامعه اسلامي اشاره و تاکيد کرد: مسأله حجاب در جامعه اسلامي از اهميت خاصي برخوردار است و تاثير حجاب در کارکردهاي اجتماعي و خانواده را مي توان در زندگي مادران شهداء به وضوح ديد و بواسطه دامن پاک اين مادران شهيد است که امروز ايران اسلامي مقتدرانه در جهان چشم نوازي مي کند و امنيت امروز ايران اسلامي را مديون خون هزاران شهيد گلگون کفن انقلاب اسلامي هستيم.

مديرکل تبليغات اسلامي مازندران در بخش ديگري از سخنان خود به بيانيه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب اشاره و خاطر نشان کرد: بيانيه گام دوم رهبر معظم انقلاب نقشه راه مسئولان و امت بصير ايران اسلامي است و بايد همه به سفارشات معظم له در اين بياينه توجه داشته باشند و آن را به عنوان يک راهبرد اصلي براي فعاليت هاي خود لحاظ کنند.

حجت الاسلام شکريان در پايان با اشاره به دغدغه هاي رهبر انقلاب اسلامي در حوزه تبليغ، بيان داشت: تريبون هاي تبليغي و حضور مبلغان در ميان مردم مي تواند در رفع بسياري از مشکلات و ناهنجاري ها به ويژه آسيب هاي اجتماعي موثر واقع شود.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha