پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدیرکل کمیته امداد فارس

حوزه/ مدیرکل کمیته امداد استان فارس از برپایی ۵ هزار پایگاه جشن نیکوکاری برای جمع آوری کمک های مردمی در سطح استان فارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس، محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس با اعلام اینکه سال گذشته در مراسم جشن نیکوکاری 14 میلیارد و 300 میلیون تومان توسط مردم نیک اندیش فارس جمع آوری شد، اظهار کرد:بیش از 45 درصد این مبلغ مربوط به کمک های جمع آوری شده توسط مدارس بود که در بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه توسط رابطین فرهنگی  توزیع شد.

وی با اشاره به اجرایی شدن طرح خواهر و برادر خواندگی در مدارس استان گفت:این طرح امسال نیز همچون سال گذشته در مدارس اجرا می شود به گونه ای که مدارس بهره مند و فاقد دانش آموز نیازمند، کمک های خود را به مدارس دارای دانش آموز نیازمند همان ناحیه فرستاده و بین آنان توزیع می شود.

مدیر کل امداد فارس با بیان اینکه مراسم جشن نیکو کاری در روزهای 15،16 و 17 اسفند به صورت همزمان در سراسر کشور برپا می شود، افزود:امسال این مراسم با شعار "هدیه برای همه" در 5 هزار پایگاه برپا می شود که از این تعداد 4 هزار مدرسه آمادگی خود را در سراسر استان برای اجرای این مراسم اعلام کردند.

بذرافشان با اعلام اینکه در جشن نیکوکاری امسال 700 هزار پاکت ویژه کمک های دانش آموزان در مدارس فارس توزیع می شود، گفت:سال گذشته فارس توانست رتبه اول کشور را از نظر حجم درآمد کمک های مردمی کسب کند که امید است امسال نیز با حمایت ویژه آموزش و پرورش، بسیج و صدا و سیما، بتوانیم با کسب مقام اول، کمک های قابل توجهی را به نیازمندان ارائه کنیم.

وی در پایان با یادآوری اینکه امسال مسابقه اینترنتی جشن نیکوکاری در فارس برگزار می شود، افزود:این مسابقه به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در فارس برگزار می شود که در پایان به 40 نفر از برندگان جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha