چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد یکی از راه‌های رسیدن به آرزوهای بلند را توسل به اهل بیت(ع) و به ویژه حضرت زهرا(س) دانست و گفت: ائمه اطهار(ع) برای برآورده شدن حاجات و خواسته های انسان‌ها واسطه‌ای بین آنها و خدا هستند.

به گزارش«حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد، کارشناس مذهبی برنامه سمت خدا، ظهر امروز در جمع طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) در بیرجند اظهار داشت: خداوند از حضرت زهرا که در جایگاه بالایی از بهشت قرار دارد می خواهد خواسته هایش را از خداوند بخواهد تا برآورده شود.

وی افزود: حضرت زهرا(س) به خداوند متعال می‌فرماید "خدایا آرزوی من تو هستی و اینکه دوستان و فرزندانم را به آتش عذابت نسوزانی؛ خدا در جوابش می‌فرماید "من قسم خورده‌ام که دوستان تو را به آتش غضبم نسوزانم".

کارشناس مذهبی برنامه سمت خدا  با بیان اینکه تمام کمال، سعادت و مال در اهل بیت است تصریح کرد: باید همت‌های خود را بالا ببریم و ارزش هر کسی به اندازه نیت، همت و آرزوی او است.

حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد بیان داشت: باید انتخاب ما انتخاب خوبی باشد و اگر همت ما امام زمان(عج) باشد به طور قطع آن حضرت ظهور می‌کنند.

وی یکی از راه‌های رسیدن به آرزوهای بلند را توسل به اهل بیت(ع) و به ویژه حضرت زهرا(س) دانست و گفت: ائمه اطهار(ع) برای برآورده شدن حاجات و خاسته های انسان‌ها واسطه‌ای بین آنها و خدا هستند.

کارشناس مذهبی برنامه سمت خدا گفت: هر کس خدا را می‌خواهد از این راه باید وارد شود، چراکه ائمه اطهار(ع) باب الله، وجه الله، یدالله و نورالله هستند.

حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد خاطرنشان کرد: هر دعایی مرتبط با اهل بیت(ع) توسل است و توسل به اهل بیت(ع) یک رمز موفقیت است.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha