پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بهرام سرمست استاندار قم

حوزه/ معتقدم مدیر و مسئولی که با خبرنگار و رسانه درارتباط نباشد نمی تواند مدیر موفقی باشد. خبرنگاران ترسناک نیستند، بلکه بازوی فکری و مشورتی مسئولین در عصر ارتباطات هستند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، دکتر سرمست پیش از ظهر امروز در نخسین همایش زن و رسانه که در سالروز ولادت حضرت زهرا(س) در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد، ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زهرا(س) گفت: یکی از مهمترین و پرمسئولیت ترین شغل ها، خبرنگاری و اطلاع رسانی است.

استاندار قم افزود: امروز در قم شاهد حضور پرشکوه زنان در عرصه خبرنگاری و اطلاع رسانی هستیم و همین مسئله نشان از توجه زنان به این رشته بسیار مهم است.

وی عنوان کرد: معتقدم عصر اطلاعات سپری شده که عصر قدرت و رمز آلودگی بوده و امروز وارد عصر ارتباطات شدیم، و قدرت در رسانه است این عصر دارای ویژگی های خاصی است و معتقدم مدیر و مسئولی که با خبرنگار و رسانه در ارتباط نباشد نمی تواند مدیر موفقی باشد.

سرمست اظهارداشت: معتقدم خبرنگاران ترسناک نیستند، بلکه بازوی فکری و مشورتی مسئولین مسئولین درعصر ارتباطات هستند، باید از آنها دعوت کرد تا فعالیت ها و اتفاقات استان را به خوبی تبیین و اطلاع رسانی کنند.

وی بیان داشت: در عصر اطلاعات در ابعاد تولید و گردش اطلاعات، قدرت در گردش اطلاعات است، هر مدیری که بتواند همدلی و گردش اطلاعات داشته باشد، توانسته مقتضیات اطلاعات را درک کند.

استاندار قم افزود: همیشه دوست و همراه خبرنگار بودم و سابقه ام این را نشان می دهد و تمام تلاش این است با رسانه و خبرنگاران برای انتقال بهتر پیام، همکاری لازم را داشته باشم.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha