شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دکتر حسینعلی امیری ، معاون پارلمانی رئیس جمهور

حوزه/ حسینعلی امیری، با اشاره به نبرد اقتصادی-رسانه‌ای دشمنان علیه ایران اسلامی، گفت: تجربه نشان داده که هر وقت مردم فارغ از نگاه‌های سیاسی و قومیتی در کنار هم قرار گرفتند، از عهده مشکلات بزرگ‌تر از وضعیت کنونی نیز برآمده‌اند و امروز نیز با انسجام و اتحادی که بین رؤسای قوا و نیروهای مسلح و مردم وجود دارد، به‌زودی از مشکلات عبور خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، دکتر حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، در پاسخ به سؤال خبرنگار «حوزه» مبنی بر «برنامه دولت برای حل مشکلات معیشتی مردم چیست!؟»، اظهارداشت: حداقل در هفته دو جلسه در روزهای یکشنبه و چهارشنبه برای مسائل مربوط به معیشت مردم، اشتغال جوانان، توسعه کشور و کاهش آثار تحریم‌ها و روزهای پنج‌شنبه نیز جلسه ستاد اقتصادی دولت برگزار می شود که اداره همه این جلسات با شخص رئیس‌جمهور است.

 همه اعضای دولت برای حل مشکلات مردم بسیج شده‌اند

وی با تأکید بر اینکه همه اعضای دولت برای حل مشکلات مردم بسیج شده‌اند، گفت: مردم باید بدانند که ایران اسلامی در یک نبرد تمام‌عیار اقتصادی-رسانه‌ای با آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی و بعضی از کشورهای مرتجع منطقه قرار گرفته است که همگی آنها به دنبال این هستند که امید را از مردم گرفته و جامعه را نسبت به بهبود وضعیت نا امید کنند.

امیری، اتحاد و انسجام مردم در شرایط کنونی کشور را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: تجربه نشان داده که هر وقت مردم فارغ از نگاه‌های سیاسی و قومیتی در کنار هم قرار گرفتند، از عهده مشکلات بزرگ‌تر از وضعیت کنونی نیز برآمده‌اند و امروز نیز با انسجام و اتحادی که بین رؤسای قوا و نیروهای مسلح و مردم وجود دارد، به‌زودی از مشکلات عبور خواهیم کرد.

 مسائل مربوط به اشتغال و معیشت مردم رو به بهبود است

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، در پاسخ به این سؤال که «خروجی واقعی جلسات هیئت دولت چیست؟» پاسخ داد: ملاحظه می‌کنید که اقتصاد کشور در حال ثبات گرفتن بوده و مسائل مربوط به اشتغال و معیشت مردم رو به بهبود است.

وی در پایان گفت: بی‌تردید آینده کشور روشن است؛ اما مشروط به اینکه مردم کماکان در کنار نظام جمهوری اسلامی و دولتشان باشند.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha