جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 481979
۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
اخبار کوتاه

حوزه/ برگزاری جلسه شورای اساتید مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) تکاب، حضور استاد اخلاق اعزامی از قم در مدارس علمیه آذربایجان‌غربی از اخبار کوتاه فرهنگی استان است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی جلسه شورای اساتید مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) تکاب با حضور حجت الاسلام عیسی برادری، امام جمعه این شهرستان با موضوع ارزیابی برنامه‌های آموزشی نیمسال اول و دوم سا‌ل‌تحصیلی و بررسی مباحثات و برنامه مطالعه دروس طلاب در مدرسه رسول اکرم(ص) برگزار شد.

حضور  استاد اخلاق در مدارس علمیه آذربایجان‌غربی

حجت الاسلام و المسلمین مجاهدی استاد اخلاق حوزه علمیه قم که در آذربایجان‌غربی حضور دارد جلسات اخلاق خود را در مدارس علمیه استان برگزار می‌کند.

وی در روزهای گذشته در مدارس علمیه برادران امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای ارومیه و همچنین مدرسه علمیه الزهرا ارومیه حضور پیدا کرد و امروز میهمان مدارس علمیه خوی خواهد بود.

زندگی حضرت زهرا الگوی زنان مسلمین قرار گیرد

حجت الاسلام علی جباری امروز در مراسم روز ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن که در مسجد جامع تکاب برگزار شد اظهار داشت:  خدای متعال اهل بیت(ع) را واسطه فیض خود بر بندگانش قرار داده و از بین اهل بیت حضرت زهرا(س) نقش محوری در خلقت آفرینش دارد

استاد مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) تکاب ادامه داد: اهل بیت(ع) حجت الهی بر مردم هستند که در روایات بیان شده است که اگر حجت الهی نباشد زمین با اهلش نابود خواهد شد، سخنیت و همراهی با اهل بیت انسان را به مقصد نهایی می‌رساند و انسان سعادت‌مند می‌شود.

حجت الاسلام جباری، زندگی حضرت زهرا را سرمشق و الگوی زنان دانست و گفت: باید زندگی حضرت زهرا(س) سرمشق و الگوی زنان مسلمان باشد، عبادت ف شوهرداری، همسایه‌داری و تربیت فرزند از جمله صفاتی است که باید از زندگی حضرت الگو قرار گیرد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha