جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام روح الله میرزایی گودرزی 

حوزه/ معاون دولت بر مردم ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: امروز جنگ بین دولت ها و کشورها تغییر شکل داده و به جنگ رسانه ای تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، همایش و کارگاه آموزشی «سواد رسانه ای با موضوع فضای مجازی سالم»، مفید و ایمن ظهر امروز در سنندج برگزار شد.

حجت الاسلام روح الله میرزایی گودرزی در این مراسم اظهار کرد: وظیفه اصلی و بدیهی ما آماده کردن جامعه برای پیاده کردن شریعت اسلام است.

معاون ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: در حال حاضر در بحث نظارت بر حجاب و عفاف بیش از 27 دستگاه انجام وظیفه می کنند که نیروی انتظامی یکی از آنهاست.

حجت الاسلام میرزایی گودرزی ادامه داد: امروز جنگ بین دولت ها و کشورها تغییر شکل داده و به جنگ رسانه ای تبدیل شده است البته این نوع جنگ در طول تاریخ بشر وجود داشته است، ولی در عصر کنونی شدت بیشتری یافته است.

این مسئول فرهنگی عنوان کرد: باید اذعان کرد که بزرگترین مشکل و منکر در کشور فساد سیستماتیک در کشور است که مقام معظم رهبری نیز در این باره به شدت هشدار داده اند تا جلوی آن گرفته شود.

حجت الاسلام میرزایی گودرزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز ولادت باسعادت دخت نبی اکرم(ص) اظهار کرد: زن ایرانی قبل از جمهوری اسلامی از نظر جایگاه وضعیت نامناسبی داشت، ولی بعد از پیروزی انقلاب قضیه بالعکس شد و امروز شاهد حضور فعالانه زنان در جامعه هستیم.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha