پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه بابلسر

حوزه/ امام جمعه بابلسر با بیان این که بیانیه گام دوم انقلاب، یک منشور و راهبردی و تاریخ ساز در آغاز گام دوم انقلاب است، گفت: تبیین بیانیه جامع مقام معظم رهبری انقلاب، تحت عنوان «گام دوم انقلاب» نیازمند کار جدی و عمیق در کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر، در دیدار جمعی از مسئولان این شهرستان از میلاد حضرت فاطمه(س) به عنوان یکی از بابرکت ترین مولود تاریخ بشریت یاد کرد و گفت: از دامان این بانوی دو عالم شجره طیبه امامت و ولایت رسید و نمو یافت.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود حضرت زهرا(س) را بهترین اسوه و الگو برای همگان به ویژه بانوان جهان دانست و افزود: وجود مبارک این بانوی دو عالم بهانه آفرینش و دردانه عالم خلقت بوده است.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که انتخاب میلاد حضرت زهرا(س) به عنوان روز زن نشان از اهمیت جایگاه بانوان در نظام الهی دارد، خاطرنشان کرد: امروز بانوان جامعه اسلامی باید با الگو گیری از مکتب فاطمی تنها در مسیر آن حضرت گام بردارند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز دشمنان همه توان خود را به کار گرفتند تا جایگاه زن را در جامعه اسلامی به پایین ترین حد ممکن تنزل دهند، تصریح کرد: الگوی فاطمی بهترین راه خنثی کردن توطئه دشمنان در این خصوص است.

امام جمعه بابلسر با تأکید بر این که باید از شیوه اخلاقی و تربیتی حضرت زهرا(س) الگو بگیریم، و مشق زندگی مان فاطمی باشد، خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) تبلور زن کامل و جامع مسلمان، مادری فداکار، بانویی بزرگوار و همسری نمونه بودند.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که امروز بهترین الگو برای تربیت فرزندان و همسرداری حضرت فاطمه زهرا(س) است، ادامه داد: آن بانوی نمونه اسلام همچنین در مسأله حجاب و عفاف یک الگوی کامل برای بانوان جامعه اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری اشاره کرد و آن را چراغی روشن برای حرکت مدیران و مسئولان در گام دوم انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: مسئولان باید برای رفع مشکلات امروز کشور همت مضاعف کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مسؤولان باید بسترهای لازم را برای بهره گیری از توان و ظرفیت نسل جوان، مؤمن، آگاه و انقلابی فراهم کنند، بیان داشت: ورود نسل جوان به عرصه های مختلف مدیریتی می تواند یکی از راه های مهم تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری باشد.

وی با بیان این که بیانیه گام دوم انقلاب، یک منشور و راهبردی و تاریخ ساز در آغاز گام دوم انقلاب است، تصریح کرد: تبیین بیانیه جامع مقام معظم رهبری انقلاب تحت عنوان «گام دوم انقلاب» نیازمند کار جدی و عمیق در کشور است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha