پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام جوادی

حوزه/ استاد حوزه علمیه همدان، کوثر را رسالت پیامبر در رساندن خیر به مردم معرفی کرد و گفت: برکات اسلام و قرآن آن قدر گسترده است که تا روز قیامت برای هدایت بشر آمده اند و در همه حال راه درست را به مردم نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در همدان، حجت الاسلام محمد جوادی، عصر روز گذشته در مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) که در مدرسه آیت الله آخوند همدان برگزار شد، کوثر را دارای معانی زیادی دانست و گفت: خداوند پیامبر را خیر کثیر می نامند، چرا که رسالت ایشان هیچ محدودیتی برای آن وجود ندارد.

استاد حوزه علمیه همدان، کوثر را رسالت پیامبر در رساندن خیر به مردم معرفی کرد و افزود: برکات اسلام و قرآن آن قدر گسترده است که تا روز قیامت برای برای هدایت بشر امده اند و در همه حال راه درست را به مردم نشان می دهد.

امام جمعه موقت همدان خاطر نشان کرد: لازمه رسیدن این خیر به بشر آن است که گیرنده، توانایی و ظرفیت دریافت آن را داشته باشد و پذیرای آن باشد.

حجت الاسلام جوادی، معنای دیگر کوثر را یاران پیامبر(ص) معرفی کرد و اظهار داشت: از اصحاب پیامبر به جز تعدادی که معلوم الحال بودند و حتی من و شما اگر لایق باشیم همانند قطره ای از دریای کوثر هستیم و با نام کوثر شناخته می شویم.

وی تاکید کرد: هر کس در هر جا اگر سنت و روش پیامبر(ص) را ترویج دهد و در راه حضرت برای رضای خدا کاری انجام دهد، قطره ای از قطرات کوثر است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha