چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سرمدی

حوزه/ سرمدی گفت: دشمن می‌خواهد انقلابی که چهل سال زنان با تربیت جوانان برومند از آن دفاع و پشتیبانی کردند را با دست بانوان و با فشار روحی و روانی و فروپاشی خانواده‌ها به بحران بکشد، لذا با مطرح کردن موضوعاتی چون حضور زنان در استادیوم، حجاب اجباری و... می‌خواهد زنان را در شبکه‌های مجازی مشغول و از رسالت تربیتی غافل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه نرگس سرمد،ی عصر سه‌شنبه در  مراسم ویژه همسران و دختران روحانیون ارومیه که به مناسبت روز زن در مصلای امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد اظهار داشت: در روزگار کنونی، جنگ، جنگ فرهنگی است و زن و مادر باید در این جنگ وظیفه خود را بشناسد و جایگاه خود را حفظ کند، حضرت زهرا(س) در روزگاری که هیچ مردی حاضر نشد از امام علی(ع) دفاع کند، شجاع‌تر از مردها به عنوان سرباز به منبر رفت و از امام خود دفاع کرد.

وی ادامه داد: دشمن در چهل سالگی انقلاب از جمله نقاطی که روی آن متمرکز شده است حمله به شخصیت زنان می‌باشد که در این راستا رسانه را به عنوان مهم‌ترین ابزار در اختیار دارد و با استفاده از مسائل اخلاقی، به دنبال مقابله با انقلاب است و اسم آن را انقلاب زنانه می‌گذارد و این نشان می‌دهد که در این زمینه ما ضعف داریم و دشمن روی آن متمرکز می‌شود.

کارشناس رسانه افزود: دشمن می‌خواهد انقلابی که چهل سال زنان با تربیت جوانان برومند از آن دفاع و پشتیبانی کردند را با دست زنان و با فشار روحی و روانی و فروپاشی خانواده‌ها به بحران بکشد، لذا با مطرح کردن موضوعاتی چون حضور زنان در استادیوم، حجاب اجباری و... می‌خواهد زنان را در شبکه‌های مجازی مشغول و از رسالت تربیتی غافل کند.

وی اضافه کرد: دشمن با طرح مطالب بی‌فایده به دنبال فروپاشی بنیان‌های خانوده است که نتیجه آن به وجود آمدن فرزندانی است که هیچ بار مسئولیتی را در جامعه به عهده نخواهند گرفت چون تحت تربیت خانواده بزرگ نشده‌اند، زنان باید نقش خود را به عنوان یک مادر جدی بگیرند، در ورود فرزندان خود به فضای مجازی دقت لازم را داشته باشند، در همه دنیا ورود نوجوانان به شبکه‌های مجازی مدیریت شده است در حالی که در ایران برای ورود به این فضا فرقی بین کودک 8 ساله با پیرمرد 80 ساله نیست.

سرمدی بیان داشت: فرزندان باید خانوده محور تربیت شوند و وقتی فرزند وارد جامعه می‌شود اگر قرار است چیزی بر شخصیت او تاثیر بگذارد خانواده باشد و باید به گونه‌ای تربیت شوند که خانواده برای آن‌ها اولویت اول باشد، زنان باید از نقشه‌های دشمنان برای فرزندان خود جلوگیری کنند.

وی گفت: برای تربیت صحیح و خانواده محور فرزندان خود باید از اول کودکی و قبل از هفت سالگی در تربیت آن‌ها تلاش کرد،  امروز در ورود نوجوانان و جوانان به فضای مجازی محدودیت وجود ندارد و با همه نوع انسان از محرم و نامحرم می‌توانند ارتباط برقرا کرده و از تربیت خانواده‌ها خارج شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha